لوگوی سردخانه

چگونه یک سردخانه کارآمد پیدا کنیم؟

coldstorage

 

صنعت لجستیک امروزه نیاز به بهره وری و کارآیی دارد. زمانی که کار به لجستیک سردخانه می رسد این امر کاملاً مشهود است. یک سردخانه کارآمد قادر به کاهش هزینه ها است که مطمئناً مزیتی اصلی برای هر شرکتی محسوب می شود. برای یافتن یک سردخانه لجستیک شخص ثالث کارآمد، چند مورد وجود دارد که می توانید در نظر داشته باشید. برخی از آنها به شرح زیر است:

 

coldstorage

فناوری مورد استفاده

این روزها ، فناوری با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و گزینه ها و ابزارهای مختلفی ایجاد می کند که خدمات سردخانه داری می تواند از آن ها استفاده کند. استفاده از جدیدترین فناوری ها باعث می شود تا سردخانه ها هوشمندانه تر کار کنند و از این طریق کارایی و بهره وری را بهبود بخشند. علاوه بر این ، استفاده از آخرین فن آوری ها می تواند به شما کمک کند تا عملکرد سردخانه مربوط به شرکت خود را به روشی مؤثرتر کنترل کنید.

 

safety first

 

پروتکل های ایمنی انجام یافته

یک رابطه که معمولاً از آن غفلت می شود، رابطه بین کارآیی و ایمنی است. باور داشتن این كه اجرای چندین پروتكل ایمنی می تواند مانع از كارآیی شود، بسیار راحت است اما حقیقت، عکس این امر است. یک سردخانه با سیاست های ایمنی مناسب در حال اجرا، می تواند شاهد افزایشی چشمگیر در سطح کارآیی خود باشد. به عبارت دیگر ، اجرای برنامه های ایمنی به معنای کارآمد تر شدن سردخانه است.

البته ایمنی برای شما به عنوان مشتری ضروری است. یکی از اهداف شما اطمینان از ذخیره ایمن بار و کالاهای خود خواهد بود. محتمل تر این است، ارائه دهنده خدمت سردخانه ای که بر پروتکل های ایمنی تأکید بورزد ، همزمان در عین کارآمد بودن از کالاهای شما هم مراقبت کند.

 

قابلیت های نوآوری

صنعت لجستیک به ندرت پایدار و با ثبات است و دائما دستخوش تغییر و تحولات می شود. برای هر بازیگر لجستیک ، مانند شرکت های سردخانه و توزیع شخص ثالث، ضروری است که همواره خود را با شرایط متغیر، سازگار نگاه دارند. یک شرکت برای سازگار ماندن ، باید به وسیله خدمات و فرآیندهای خود، مبتکر باشد. شرکت ها باید گوش به زنگ و در جستجوی راه های بهتر و خلاقانه تر برای انجام دادن کار خود باشند. آنها باید پذیرای ایده های جدید باشند.

یک شرکت سردخانه که تغییرات را در آغوش می گیرد ، به احتمال زیاد همانی است که استراتژی های نوآورانه را ارائه می دهد. به عنوان مشتری ، شما می توانید از این استراتژی های منحصر به فرد، که در دراز مدت نتیجه بهتری ارائه می دهند ، بهره مند شوید.

 

Teamwork

تیم و کارکنان

سطح کارایی یک سردخانه تا حد زیادی توسط تیمی که آن را اداره می کند تعیین می شود. یک تیم با انگیزه به احتمال زیاد بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد و پربارتر است. با این حال ، فقط انگیزه و شوق به تنهایی کافی نیست. کارکنان باید در جدیدترین متدولوژی ها و فرآیندها، به طور کامل آموزش ببینند. کارمندان آموزش دیده و باتجربه، وظایف را سریعتر انجام می دهند و در نتیجه کارآیی شرکت اینگونه بهبود می یابد. ببینید که شرکت سردخانه در کارمندان خود چه نوع کارآزمودگی یا مهارتهایی را می طلبد.

 

ترکیب سردخانه

باید تفکر زیادی به طراحی و چیدمان سردخانه اختصاص داده شود. برای بهره وری بیشتر ، هدف این است که مسافتی را که بار برای رسیدن به مقصد خود در سردخانه حرکت می کند ، به حداقل برسد. از سردخانه بازدید کرده و سرعت عملیات را بررسی کنید.

کارآیی، نگرانی اصلی هنگام کرایه سردخانه است. شرکت سردخانه قصد دارد با ارائه بهترین انبارها که مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده اند ، این نگرانی ها را از بین ببرد.

برای مشاوره خرید سردخانه و اجاره سردخانه با ما در ارتباط باشید.

مترجم: رامین حیاتی

۵
از ۵
۳۱ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش