لوگوی سردخانه

تصورات غلط رایج درباره شرکت های 3PL از نوع غیر دارایی محور

حمل و نقل

 

شرکت های لجستیک شخص ثالث (3PL) از نوع غیر دارایی محور، شرکت هایی هستند که ناوگان حمل ونقل خود را ندارند. بعضی شرکت ها در حالی که امکانات سردخانه ای خود را حفظ می کنند، حمل و نقل خود را با کرایه کردن خدمات دلخواه خود ترتیب می دهند. حمل کننده هایی که آنها استخدام می کنند، به صورت مستقل کار کرده و طبق یک قرارداد منعقد شده، خدمات خود را ارائه می دهند. بسیاری از این شرکت های لجستیک شخص ثالث غیر دارایی محور، دارای شبکه گسترده ای از حمل و نقل هستند که کالاها را از طریق زمین، هوا و دریا حمل می کنند. آنها همچنین دارای اتصالاتی در کشورهای دیگر می باشند.

بنابراین، اگر می خواهید کالای خود را به یک خریدار ملّی یا حتی به یک مکان بین المللی ارسال کنید، مدیران این قبیل شرکت ها انتخابی ایده آل هستند. با این حال، از آنجا که کار، مدیریت، و عملیات ارائه دهندگان لجستیک شخص ثالث، تا حد زیادی متفاوت است، افسانه ها و برخی تصورات غلط در اثر عدم دانش کافی و آگاهی افراد ایجاد شده است.

 

 

logestic

 

بیشتر افسانه های رایج مربوط به شرکت های لجستیک شخص ثالث از نوع غیر دارایی محور:

افسانه: شرکت های لجستیک شخص ثالث فقط یک خدمت یک اندازه را به عنوان راه حلی برای تمامی مسائل ارائه می کنند.

واقعیت: بسیاری از دارندگان مشاغل و تولیدکنندگان فکر می کنند که همه شرکت های لجستیک شخص ثالث انواع مشابهی از راه حل ها را که به نیازهای همگانی محدود شده اند، ارائه می دهند. این در حالی است که از آنجایی که شرکت های لجستیک شخص ثالث از نوع غیر دارایی محور، فرآیند عملیات انعطاف پذیرتری دارند؛ می توان خدمات را با توجه به تقاضاهای خاص یک تجارت، انتخاب نمود. این امر، کارآیی لجستیک را افزایش داده و بدین ترتیب بخش توزیع زنجیره تأمین را بسیار هماهنگ و همگام می کند. شما همچنین می توانید یک ارائه کننده لجستیک شخص ثالث را به منظور انجام کامل امور حمل و نقل و فرآیند توزیع از لحظه شروع تولید و بسته بندی در کارخانه، به کار گیرید.

 

افسانه: شرکت های لجستیک شخص ثالث از نوع غیر دارایی محور، هزینه لجستیک را افزایش می دهند.

واقعیت: یک باور غلط وجود دارد که از آنجایی که شرکت های لجستیک شخص ثالث از نوع غیر دارایی محور، صاحب بیشتر سردخانه ها، تسهیلات حمل و نقل و غیره نیستند، به کارگیری آنها برای مدیریت لجستیک می تواند گران تمام شود. با این حال، این تصور کاملاً نادرست است. مدیران لجستیک اینگونه شرکت ها دارای شبکه گسترده ای میان خود و ارائه دهندگان خدمات مستقل هستند و رابطه حرفه ای عمیقی با آنها دارند. آنها همچنین در مورد انتخاب ها و راه حل های مختلف، دانش تخصصی دارند. از این رو، به کارگیری آنها نه تنها هزینه لجستیک شما را کاهش می دهد، بلکه فرآیند امور را نیز کارآمدتر خواهد کرد.

 

افسانه: از آنجا که یک شرکت دارای ناوگان حمل و نقل خود است، دیگر نیازی به مدیریت لجستیک شخص ثالث ندارد.

واقعیت: یک شرکت ممکن است ناوگان حمل و نقل خود را داشته باشد، اما این بدین معنی نیست که آنها همه منابع و تخصص لازم را برای مدیریت لجستیک، آن هم به صورت مستقل دارند. یک شرکت حرفه ای لجستیک شخص ثالث از نوع غیر دارایی محور، مانند یک شرکت سردخانه، تعدادی خدمات ارزش افزوده (مثل بسته بندی نهایی و بسته بندی کوچک شونده) ارائه داده و به شما امکان می دهد تا محموله خود را در هر مرحله ردیابی کنید. هزینه ها هنگام حمل و نقل از طریق یک شرکت حرفه ای می توانند کاهش یافته و تحت این شرایط، تضمین امنیت محموله هم بسیار آسان تر خواهد بود.

 

شرکت های 3PL

 

 

اگر پیش از خواندن این مطلب هر یک از تصورات غلط بالا را داشتید، اکنون واقعیات برای شما روشن شده است. شرکت های لجستیک شخص ثالثی از نوع غیر دارایی محور مانند شرکت سردخانه وجود دارند که حمل کنندگان و نماینده های باربری را در قراردادهایی استخدام کرده و در عین حال دارای سردخانه و فضای مستقل خود هستند.

این سردخانه ها به تکنولوژی های هنرمندانه ای مجهز هستند که استفاده از آنها باعث انقلاب در بسته بندی و ذخیره سازی کالاها شده است. این سردخانه ها به خوبی نگهداری  شده و به تولیدكنندگان یا فروشندگانی كه به ذخیره سازی در سردخانه های با تکنولوژی روز دنیا نیاز دارند، اجاره داده می شوند.

به منظور به کارگیری بهترین راه حل لجستیک، اطمینان حاصل کنید که در مورد انواع مختلف خدمات مورد ارائه، اطلاعات بیشتری کسب می کنید و درنهایت موردی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به بهترین شکل پوشش دهد.

 

 

منبع: 20cube.com

مترجم: رامین حیاتی

۵
از ۵
۴۱ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش