لوگوی سردخانه

نکاتی برای بهینه سازی حمل و نقل بار هوایی

حمل و نقل

 

آیا می خواهید محموله شما در اسرع وقت تحویل داده شود؟ پس شما نیاز به حمل و نقل هوایی دارید. حمل و نقل هوایی سریعترین روش موجود حال حاضر، برای رساندن کالاهای شما به مقصد است. با این حال، نرخ حمل و نقل بار هوایی بین المللی بسیار بالاست. این امر شرکت ها را ملزم می کند که محموله های هوایی خود را بهینه کرده و یا در غیر این صورت، هزینه های لجستیک خود را به خطر اندازند.


 

در اینجا برخی از ایده هایی را که می توان برای بهینه سازی بار و کاهش هزینه بار هوایی بین المللی به کار گرفت، آورده ایم:


 

استفاده از راه حل های تکنولوژیک

این روزها، تکنولوژی، به ویژه در صنعت لجستیک، قادر به انجام کارهای بسیار زیادی می باشد. از این رو، شما باید استفاده از نرم‌ افزار حمل و نقل هوایی را برای کمک به خود در نظر بگیرید. فناوری هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا همه کاغذ بازی ها و مستند سازی ها را به صورت الکترونیکی انجام داده و آن ها را پردازش کنید؛ از جمله این امور می توان از ایجاد برچسب های حمل و نقل نام برد. جدای از صرفه جویی در وقت، نرم افزار حمل و نقل، می تواند پتانسیل خطاها را کاهش دهد. برخی از این راه حل های تکنولوژیک را می توان در سیستم های موجود شرکت ادغام کرده و چندین عملکرد داخلی را با آن تسهیل نمود.


 

بازبینی مدارک و مستندات

وجود مدارک و مستندات برای حمل و نقل، حیاتی است. گم شدن، ناقص بودن یا غلط بودن اسناد ممکن است باعث شود محموله شما در گمرک نگه داشته شود، که این ضرری برای کسب و کار شما خواهد بود. راه حل های نرم افزاری می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که این اشتباهات به وجود نمی آیند. به روند ثبت اسناد زمان بیشتری اختصاص بدهید تا از تکمیل و دقت فرآیند ﺁن اطمینان حاصل شود. در واقع، این کار را یک اولویت قرار دهید.


 

یک شریک پیدا کنید

شریک مناسب می تواند در حمل بار هوایی شما با حداقل دردسر و قیمت مناسب، کمک شایانی کند. شما باید تعداد شرکت های حمل و نقل باری را که با آنها شریک هستید، محدود کنید. این کار می تواند در عین بهینه سازی هزینه ها، منجر به کارایی شود. برای بهترین نتیجه، حمل کنندگانی پیدا کنید که بتوانند همه نوع محموله را کنترل و اداره کنند.


 

همچنین می توانید یک شرکت لجستیک شخص ثالث مانند شرکت سردخانه را استخدام کنید که می تواند بر همه عملکرد ها نظارت داشته باشد. آن ها شبکه ای از حمل کنندگان دارند که می توانند با آن ها کار کنند. آن ها می توانند مناسب ترین حمل کنندگان را برای تحویل محموله شما با مقرون به صرفه ترین روش، شناسایی کنند.


 

سطح خدمات را بررسی کنید

حقیقت این است که بار شما می تواند اندازه ها و وزن های متفاوتی داشته باشد. شرایط زمانی حمل و نقل نیز می تواند متفاوت باشد. شما باید برای هر یک از نیازهای خود گزینه های مناسب حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید. این کار مدتی طول خواهد کشید اما ارزشش را دارد، زیرا انتخاب گزینه مناسب می تواند به شما در کاهش هزینه های کلی کمک کند.

 

حمل و نقل هوایی

 

انتخاب کارگزار گمرکی

این همیشه ایده خوبی است که خدمات کارگزاری گمرک را از شرکت حمل و نقل یا یک شرکت لجستیک شخص ثالث (3PL) دریافت کنید. بدین ترتیب، کاهش در میزان دست به دست شدن بار، منجر به صرفه جویی در وقت می شود. شما می توانید از تأخیرات زنجیره تأمین که می تواند در انتها منجر به افزایش هزینه ها شود، اجتناب کنید. شرکت سردخانه مجوز کارگزاری گمرکی خود را دارد که مطمئناً زمانی که بخواهید کالاهایی را به سرعت با هواپیما حمل کنید، این یک مزیت محسوب می شود.


 

استفاده کارآمد از پالت

برای به حداکثر رساندن فضای مورد استفاده، باید بسته بندی محموله خود را بهینه کنید. فضا نیز به اندازه وزن مهم است. برای همین باید اطمینان حاصل کنید که محموله به طور کارآمد بسته بندی می شود. این کار، هزینه ای را که شما باید برای محموله ها پرداخت کنید، کاهش می دهد.


 

کار کردن با یک شرکت لجستیک شخص ثالث مثل شرکت سردخانه، می تواند به شما کمک زیادی در کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی بین المللی کند. شرکتی مانند شرکت سردخانه، می تواند از شبکه قوی و تجربه قابل توجه خود، برای ارائه خدمات برتر بهره ببرد.

 

 

مترجم: رامین حیاتی

 

۵
از ۵
۳۵ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش