لوگوی سردخانه

برج مراقبت - ساده سازی لجستیک زنجیره تأمین

supply chain

 

برج مراقبت: ساده سازی لجستیک زنجیره تأمین

صنعت لجستیک در سراسر جهان گسترش یافته و روند آن بسیار پیچیده است؛ که این امر، ردیابی وضعیت محموله ها را دشوار می کند. تا پیش از این، مشتری تنها از دو نقطۀ عطف عبور و ورود محموله آگاه بود. این که چه اتفاقی برای محموله، در طی فرآیند عبور رخ می دهد، نامعلوم بود. هیچ شفافیت یا کنترلی وجود نداشت؛ که این امر، خلأ کاملی برای مشتری ایجاد کرده و ناکارآمدی فرستندگان بار را نشان می داد. چنین مشکلاتی، باعث از هم گسیختگی زنجیره تأمین شده بود. برای غلبه بر این مشکلات، فناوری ها و راهبردهای جدیدی به کار گرفته شدند که با گذشت زمان در بازار رقابتی از اهمیتشان کاسته نخواهد شد. "برج مراقبت" یکی از این فناوری ‌ها است که به طور فزاینده‌ ای در زنجیره تأمین، برای نظارت و ردیابی لحظه ای محموله ‌ها رواج یافته است؛ که اطلاعات نقاط عطف را درست در زمانی که اتفاق می افتند، در اختیار ما قرار داده و خیلی بیشتر از این امر نیز به ساده سازی و کارآمدتر کردن فرآیندها از زمان سفارش خرید تا زمان تحویل نهایی کمک می کند.

 

 

یک برج مراقبت چه کاری انجام می دهد؟

برج مراقبت، یک قطب مرکزی در زنجیره تأمین است که از فناوری ها و فرآیندهای لازم برای گرفتن اطلاعات حمل و نقل و ارائه قابلیت مشاهده پذیری کامل به صورت لحظه ای، برای مشتریان، جهت اتخاذ تصمیمات کوتاه مدت و آینده نگرانه برای تجارت، برخوردار است.

همچنین داده های برج مراقبت به نظارت بر عملکرد و کنترل هزینه ها کمک می کند.

 

control tower

 

چرا شرکت های لجستیک به برج مراقبت زنجیره تأمین نیاز دارند؟

 

قابلیت مشاهده پذیری کامل: برج مراقبت، امکان مشاهده پذیری و شفافیت سرتاسری را در فرایند زنجیره تأمین فراهم می‌کند. روش سنتی، اطلاعات زیادی ارائه نکرده و هیچ سودی نیز برای فرآیند تجارت ندارد.

 

ردیابی لحظه ای: فرد به راحتی می تواند بار یا محموله را از طریق دستگاه های هوشمند خود ردیابی کرده و با رانندگان، جهت آگاهی از قابلیت مشاهده پذیری و مدیریت آسان سفارشات، به آسانی ارتباط برقرار کند.

 

دسترسی همه جانبه: دسترسی برج مراقبت، تنها به یک دستگاه محدود نمی شود؛ بلکه قابلیت این را دارد که به هر دستگاهی وارد شده و اطلاعات را بدست آورد.

 

تجزیه و تحلیل داده ها: تصمیم گیری برای هر تجارت، به داده هایی بستگی دارد که از برج مراقبت گرفته شده است. داده های جمع آوری شده، برای بازرسی، پاکسازی و تبدیل آن ها به اطلاعات مفیدی که بتواند برای تصمیم گیری به کار گرفته شوند، استفاده می شود.

 

اعلان ها و هشدارهای لحظه ای: اعلان های به موقع در سر هر نقطه عطف، به مشتریان اجازه می دهد که بدانند محموله کجاست و آن ها می توانند تمهیدات لازم را برای گام های بعدی اتخاذ کنند.

 

توجه به تجارت اصلی: با به کار گیری لجستیک و یا استخدام ارسال کنندگان باری که فرایند لجستیک را اداره می کنند، تمرکز مشتریان بر روی تجارت اصلی خود، آسان می شود. متخصصین می توانند نیازمندی ها را تحلیل کرده و بر آن کاری که از همه بهتر انجام می دهند، تمرکز کنند؛ که این کار، همان تحویل به موقع و با بالاترین استاندارد کیفی محموله به شما می باشد.

 

هشدارهای لحظه ای، قابلیت مشاهده پذیری و کنترل سرتاسری، امکاناتی هستند که برج های مراقبت، برای مشتریان خود فراهم می کنند. جدای از ﺁن، با ارائه کردن اطلاعات جامع در مورد سفارشات، محموله ها و موجودی در همه گره ها، به تصمیم گیری کمک می کنند.

 

شرکت لجستیک سردخانه، برج مراقبت خود را راه اندازی کرده است و  پیرو آن، این مزایا را تجربه می کند:

  • مشاهده پذیری کامل
  • کاهش 90درصدی موارد تمام شدن موجودی
  • کاهش 75درصدی هزینه های ارسال
  • افزایش 100درصدی در تحویل به موقع محموله ها

 

 

مترجم: رامین حیاتی

۵
از ۵
۳۷ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش