لوگوی سردخانه

همه چیز درباره سردخانه + سردخانه چگونه کار میکند؟

 دقیق ترین تعریف علمی از سردخانه: فرایند از بین بردن گرما از یک فضای بسته یا از یک ماده به منظور کاهش دما.

 

در کشورهای صنعتی و مناطق مرفه در جهان در حال توسعه ، تبرید به طور عمده برای ذخیره مواد غذایی در دماهای پایین استفاده می شود ، بنابراین عملکرد مخرب باکتری ها ، مخمرها و قالب را مهار می کند. بسیاری از فرآورده های قابل فساد می توانند منجمد شوند و امکان نگهداری آنها برای ماه ها و حتی سال ها با اندکی از دست دادن مواد غذایی یا طعم یا تغییر در ظاهر فراهم می شود. تهویه مطبوع ، استفاده از یخچال برای سرمایش راحت ، در کشورهای توسعه یافته نیز رواج یافته است.

 

پیش از معرفی سیستم های برودتی مکانیکی ، مردمان باستان از جمله: ، یونانی ها و رومی ها ، غذاهای خود را با یخ منتقل شده از کوهها خنک می کردند.

 و ایرانیان با ذخیره برف و یخ در زمستان در یخدان های بزرگ که یخچال می نامیدند در بیابان ها و گرمای تابستان برای محافظت از غذای خود از مزایای این روش بهره مند می گردیدند.(مبحث یخچال های را به تفصیل در این مقاله خواهید خواند)

 

 خانواده های ثروتمند برای ذخیره یخ از انبارهای برفی ، چاله هایی که به داخل خاک حفر شده و با چوب و نی عایق بندی شده اند ، استفاده می کردند. با این روش ، برف و یخ بسته بندی شده، می تواند ماه ها حفظ شود.

 یخ ذخیره شده وسیله اصلی تبرید تا آغاز قرن بیستم بود و هنوز هم در بعضی مناطق استفاده می شود.

 

در هند و مصر از سرمایش تبخیری استفاده می شد. اگر یک مایع به سرعت تبخیر شود ، به سرعت گسترش می یابد. مولکولهای در حال افزایش بخارگونه ناگهان باعث افزایش انرژی جنبشی آنها می شوند. بخش اعظم این افزایش حرکت  از محیط اطراف بخار حاصل می شود که به همین دلیل احساس خنکی  می شود. بنابراین ، اگر آب در شبهای خنک مناطق گرمسیری در سینی های کم عمق قرار گیرد ، تبخیر سریع آب می تواند باعث شود که، در سینی ها یخ ایجاد شود ، حتی اگر هوا زیر دمای انجماد قرار نگیرد. با کنترل شرایط تبخیر ، می توان بلوک های بزرگی از یخ را به این روش ساخت

سردخانه - Cold Storage.

سرمایش ناشی از گسترش سریع گازها وسیله اصلی تبرید امروز است.

 تکنیک خنک کننده تبخیر ، همانطور که تاکنون توضیح داده شده است ، قرن ها شناخته شده بود ، اما روش های اساسی یخچال مکانیکی فقط در اواسط قرن 19 کشف شد.

 اولین تبرید مصنوعی شناخته شده توسط ویلیام کالن در دانشگاه گلاسگو در سال 1748 نشان داده شد. کالن به اتیل اتر اجازه داد تا در خلاء جزئی جوش یابد. اما او از این نتیجه درهدفی عملی استفاده نکرد.

در سال 1805 ، یک مخترع آمریکایی ، الیور اوانز ، اولین دستگاه تبرید را طراحی کرد که از بخار به جای مایع استفاده می کرد. اوانز هرگز دستگاه خود را نساخت ، اما یکی شبیه به آن توسط یک پزشک آمریکایی ، جان گوری ، در سال 1844 ساخته شد.

اعتقاد بر این است که در سال 1856 یخچال تجاری توسط یک تاجر آمریکایی ، الکساندر سی توینینگ ، آغاز شده است.

 مدت کوتاهی پس از آن ، جیمز هریسون استرالیایی ، یخچال های مورد استفاده گورری و توینینگ را مورد بررسی قرار داد و یخچال فشرده سازی بخار را به دم کرده و گوشت معرفی کرد. صنایع بسته بندی یک سیستم کمی پیچیده تر توسط فردیناند کار از فرانسه در سال 1859 توسعه داده شد.(برای کسب اطلاعات بیتشر به تاریخ سرمایش این وبلاگ مراجعه نمایید.)

 برخلاف دستگاه های فشرده سازی بخار قبلی که از هوا به عنوان خنک کننده استفاده می کردند ، تجهیزات کار حاوی آمونیاک به سرعت در حال گسترش بودند. (مایعات آمونیاک در دمای بسیار پایین تر از آب و در نتیجه قادر به جذب گرمای بیشتری هستند.) یخچال های کاره به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت و یخچال فشرده سازی بخار شد و هنوز هم به عنوان پرکاربردترین روش خنک کننده استفاده می شود.

 

علیرغم استفاده موفقیت آمیز از آمونیاک ، این ماده دارای یک مضرات شدید بود: اگر نشت می کرد ، ناخوشایند بود و همچنین سمی بود.

 مهندسان تبرید تا دهه 1920 که تعدادی از مبردهای مصنوعی تولید شدند ، جایگزین های قابل قبول را جستجو کردند. شناخته شده ترین این مواد تحت نام تجاری فرون ثبت اختراع شد. از نظر شیمیایی ، فرون با تعویض دو کلر و دو اتم فلوئور برای چهار اتم هیدروژن در متان (CH4) ایجاد شد. نتیجه ، دیکلرولوفلورومتان (CCl2F2) ، بی بو است و فقط در دوزهای بسیار بزرگ سمی است.

 

اجزای اصلی سیستم برودتی:

 فشرده سازی گاز مبرد،توسط کمپرسور است.

 کندانسور؛ یک دستگاه انبساط ، که می تواند یک دریچه ، یک لوله مویرگی ، یک موتور یا یک توربین باشد. و یک تبخیر کننده مایع خنک کننده گاز ابتدا توسط پیستون فشرده می شود و سپس از طریق یک لوله به داخل کندانسور فشار می یابد. در کندانسور ، لوله سیم پیچ حاوی بخار از طریق هوای در حال گردش یا حمام آب عبور می کند ، که مقداری از انرژی گرمایی گاز فشرده شده را از بین می برد.گاز سرد شده از طریق دریچه انبساط به محلی با فشار بسیار پایین منتقل می شود. با گسترش گاز ، انرژی انبساط خود را از محیط اطراف یا محیطی که در تماس با آن است ، می گیرد. تبخیركننده ها ممكن است به طور مستقیم فضایی را با خنك كردن گاز با منطقه مورد نظر سرد كنند ، و یا با خنك كردن یك وسیله ثانویه مانند آب ، به طور غیرمستقیم عمل كنند. در بیشتر یخچال های خانگی سیم پیچ حاوی اواپراتور مستقیماً با هوا در محفظه مواد غذایی تماس می گیرد. در پایان فرآیند ، گاز داغ به سمت کمپرسور کشیده می شود.

 

در دهه 1960 ویژگی های مشخصی از نیمه هادی ها برای تبرید تجاری آغاز شد. برجسته در میان اینها اثر Peltier بود ، به نام شیمیدان فرانسوی ژان پلتیر ، که در سال 1834 مشاهده کرد جریانهای الکتریکی که از محل اتصال دو فلز مختلف عبور می کنند ، گاهی باعث سرد شدن این اتصال می شوند. هنگامی که این اتصال از نیمه هادی هایی مانند بیسموت تلوراید ساخته شده باشد ، اثر پلیتایر از نظر بزرگی برای اجازه استفاده تجاری آن کافی است.

 

Cold Storage - انبار سردخانه

سردخانه چیست؟

تنها تفاوت بین سردخانه و انبار خشک این است که سردخانه سرد است.

مشاغل زیادی در دنیا وجود دارند که محصولات قابل فساد یا حساس به دما را تولید و یا اداره می کنند. انبارهای سردخانه به آنها مکانی می دهند تا با خیال راحت آن محصولات را ذخیره کنند.

اما خدمات سردخانه فقط راهی برای ذخیره محصول شما نیستند ، سردخانه یک راه خوب برای ارسال آنها نیز هست. خدمات سردخانه ای  تقریباً در هر کجای زنجیره سرد، کالاهای شما را پردازش ، بسته بندی و تحویل می دهد ، به این معنی که دما بطور دقیق و منظم در کل سفرثابت باقی بماند.

 

آیا نمی توانم فقط محصولات سردخانه ای خود را در سردخانه خود ذخیره کنم؟

اگر در ساختمان شرکت خود یک سردخانه دارید و تمام محصولات شما داخل آن قرار دارند ، می توانید، در صورت تمایل آنها را در آنجا نگه دارید.

اما برای حمل کالای خود هنگام تحویل نیاز به کامیون های یخچال دار دارید.

اگر تجارت شما کوچک باشد یا تازه کار را شروع کرده اید ، ممکن است بتوانید با اتاق سرد خود کنار بیایید.

یک سردخانه عمومی زمانی وارد کسب و کار شما  می شود که کسب و کار شما شروع به رشد می کند. در بعضی از مواقع ، به محصولات بیشتری احتیاج خواهید داشت تا بتوانید در سردخانه خود جا دهید. و این یک امکان خوب است!

تجارت بزرگتر به معنای مزایای بزرگتر از جمله پایگاه مشتری گسترده تر است.

شما باید از سردخانه به عنوان ابزاری استفاده کنید که به شما در ادامه کار، به رشد و گسترش تجارتتان کمک کند

سردخانه - Cold Storage.

سردخانه چگونه کار می کند؟

محصولات شما را در دمای معینی که استانداردهای نگهداری اعلام می کنند نگه می دارد ، که این امر آنها را تازه نگه می دارد و باعث ماندگاری بیشتر آنها می شود.

به عنوان مثال ، می گویند شما نیاز به میوه و سبزیجات تازه دارید. نگه داشتن آنها در دمای مناسب خطر آسیب را کاهش داده و عمر مفید آنها را افزایش می دهد. همین غذاهای ذخیره شده در یک محیط گرم سریعتر بیماری هارا می گیرند و آفات را جذب می کنند.

غذاهای قابل فساد که در دمای اشتباه نگهداری می شوند ، از بین می روند و منجر به تغییر رنگ ، بافت و طعم می شوند. خوردن مواد غذایی که در دمای مناسب نگهداری نشده اند ، احتمال ابتلا به مسمومیت غذایی را نیز افزایش می دهد.

بدیهی است ، این چیزی نیست که شما بخواهید با محصولات خود ریسک کنید.

 

چه نوع مواردی را باید در یک انبار سرد نگه دارید؟(به مقاله کالاهای سردخانه ای وبلاگ سردخانه سر بزنید)

اگر شما فکر می کنید که فقط غذا است سخت در اشتباهید . در همه نوع مشاغل از انواع خدمات سردخانه استفاده می شود.

بنابراین قبل از اینکه روی این مقاله کلیک کنید ، زیرا فکر می کنید برای شما مناسب نیست ، به برخی از این موارد دیگر که از انبارهای سردخانه سود می برند ، نگاهی بیندازید.

 

چگونه یک سردخانه می تواند به شما کمک کند؟

محصولات مختلف زیادی وجود دارد که برای ماندن در شرایط مناسب به سردخانه احتیاج دارند. این فقط برای گوشت ، میوه و سبزیجات نیست. و نمونه های فوق فقط یک لیست کوتاه از مواردی بود که باید در محیط هایی با دما کنترل شوند.

یک سردخانه می تواند محصولات شما را در دمای مناسب ذخیره کند و حتی در طی سفرهای طولانی آنها را از این طریق نگه دارد. این بدان معناست که دیگر لازم نیست نگران چیزهایی از این دست باشید و می توانید توجه خود را به سمت اجرای شغل خود منعطف نمایید.

اگر راهی وجود دارد که خدمات سردخانه ما می تواند به شما کمک کند ، ما دوست داریم با شما صحبت کنیم. با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا بفهمید که گزینه های ذخیره سازی(اجاره سردخانه  )کدام  برای شما بهتر است.

 

در صنعت سردخانه جهان چه می گذرد؟؟

تقاضا برای سردخانه های با سقف بلندتر، ساخت سردخانه با تکنولوژی های به روز، سوآوری و( کلی خبرهای خوب)

 

با حضور تعداد کمی از بزرگان سردخانه در دنیا که انحصاری گسترده را در بیشتر کشورهای دنیا دارند، ادغام با کسب و کارهای دیگر و موجب می شود كه سردخانه های کوچک در ساخت سردخانه  نروند. اما هنوز این کسب و کار رونق دارد. به واسطه ورود کسب و کارهای کوچک نسبتا جدید به بازار از جمله تحویل غذا درب منازل و خدمات ارسال کالای درب منزل ومحل کار ، تحویل مواد غذایی آنلاین و افزایش زیاد استفاده از داروهای بیولوژیکی و تخصصی که به انبار سرد نیاز دارند ، همگی مانند پرتاب موشک عمل می کنند و رشد صنعت را تحت تأثیر قرار می دهند.

رشد صنعت انبار ذخیره سازی سرد

 

در سال های اخیر ، تأمین فضای انبار سردخانه تازه تاسیس افزایش یافته است. تصویب بیشتر فن آوری های جدید از جمله : ncluding cascade refrigeration systems ، درب های پر سرعت ، دیوارهای کارامد در کنترل سرما و جلوگیری کننده از اتلاف انرژی و سیستم ها انبارش خودکار کالا به افزایش بهره وری و کاهش هزینه های عملیاتی کمک کرده است.

Cold warehouse - انبارداری سردخانه

مثلا با تمهیداتی که در امریکا صورت گرفته گزارش کوتاه زیر را در یک دوره ۱۷ ساله خواهیم دید:

از سال 2000 ، صنعت انبارهای سردخانه ایالات متحده 43 درصد ظرفیت را تجربه کرده است ، بیشتر به دلیل سرمایه گذاری در تأسیسات در مقیاس بزرگتر از 2.5 میلیون فوت مکعب از فضا. سود عملیاتی انبار سردخانه (گزارش شده است که قبل از درآمد مالیاتی تقسیم بر درآمد) در دوره پنج ساله منتهی به سال 2017 83٪ افزایش یافته است. با اعمال نرخ بهره پایین برای تأمین اعتبار ساخت و سازهای جدید ، REITS و سایر سرمایه گذاران نهادی توانسته اند افزایش یابند. سرمایه گذاری و افزایش مشارکت در صنعت. علاوه بر این ، استفاده از توافق نامه های اجاره نامه فروش می تواند صاحب سهامداران انبار را مجدداً سرمایه خود را به مناطق دیگر مشاغل مانند گسترش ، فناوری های نوآورانه و سایر پروژه های با بازده بالاتر بازگرداند.

این چنین شدکه پول عمده وارد صنعت سردخانه ها شده است. سرمایه گذاران سهام خصوصی ادعای خود را مطرح کرده اند و شلوغی فعالیت M&A ادامه دارد. قبل از کشف فرصت سرمایه گذاری در صنعت سردخانه توسط سرمایه گذاران سهام خصوصی و بزرگ ، صنعت سردخانه در  ایالات متحده توسط سردخانه داران  کوچکتر اداره می گردید. اما امروز ، تقریبا 70٪ از کل ظرفیت صنعت توسط 10 شرکت کنترل می شود. از این تعداد ، سه شرکت  بزرگ سردخانه دار 48 درصد بازار را در اختیار دارند.

به نظر می رسد سرمایه گذاری توسط عوامل متعددی از جمله:

  • فشار برای انبارهای بزرگتر و با تکنولوژی پیشرفته تر در انبار
  • افزایش هزینه عملیاتی انبارهای سردخانه
  • ترجیحات مصرف کننده آمریکایی برای کالاهای قابل فرسایش تازه و یخ زده ، عمدتا گوشت و محصولات
  • افزایش محبوبیت خدمات وعده های غذایی اشتراک
  • تسلط بر داروهای مخصوص ، که بسیاری از آنها نیاز به یخچال یا شرایط تخصصی نگهداری سرد دارند
  • روزافزون محبوبیت مواد غذایی تجارت الکترونیک

 

سرمایه گذاران بزرگ با نگاهی تازه به این بازار صدها میلیون دلاری به سمت ساخت سردخانه های نوین می روند.

مانند:  مراکز پخش و توزیع

 انبارهای سردخانه بزرگتر و بلندتر ساخته اکنون ارتفاع سردخانه ها به  بیش از ۳۰متر قرار رسیده.

افزایش ابعاد عمودی یک سردخانه  ، معقول است زیرا این امر باعث افزایش مقادیر راندمان ایجاد شده و در نتیجه ایجاد سود بیشتر می شود.

 با داشتن ارتفاع سقف بیشتر ، انبارهای سردخانه می توانند از اتوماسیون بیشتری برای کاهش هزینه نیروی کار و کمک به انجام و راه اندازی تجارت الکترونیکی برای محصولات سردخانه ای استفاده کنند.

 

فناوری نوآورانه قبلاً ثابت کرده است که یک بازیگرمهم  در عملیات ذخیره سازی در صنعت سردخانه است.

بطور مثال  48٪ از ذخایر سردخانه در ایالات متحده از انبارهای قبل از 1980 است. كه قبل از معرفی سیستم های كاملاً اتوماسیون ساخته شده است.

 این تأسیسات قدیمی که اغلب دارای عایق کافی نیستند و از مصرف انرژی بیشتری برخوردار بوده که  ماندگاری کمتری برای مواد غذایی ایجاد می کند . در مقابل ، انبارهای ذخیره سازی خودکار جدیدتر با نیمی از اندازه قواره کاری خود قادر به رسیدن به همان حجم ذخیره سازی با کاهش تا 75٪ کار و انرژی کمتری هستند.

که باعث منسوخ شدن یک چالش قابل توجه در این صنعت است که در تلاش است تا از تقاضای ساخت سردخانه های با کیفیت قدیم  جلوگیری کند.

انبار سردخانه - Cold Storage

چرا انبارهای سردخانه در چنین تقاضای بالایی قرار دارند؟

با پیشرفت فن آوری های نوآورانه ، اکنون می توان ضمن اطمینان از ایمنی و یکپارچگی کالاها ، محصولات غذایی تازه ، فاسد شدنی و محصولات دارویی بیولوژیکی را در سراسر جهان حمل و نقل کرد. مهمترین تلاش برای فروش این کالاها ، انبار سردخانه ها است.

 سایر کالاهای حساس به دما و کنترل دما شامل موارد زیر است:

    محصولات مغذی

    گل ها و گیاهان

    آثار هنری و برخی از انواع کالاهای با ارزش

    نمونه های بیولوژیکی و مؤلفه هایی مانند خون و برخی واکسن ها

    داروهای تخصصی

    مواد اولیه برای محصولات دارویی

    برخی از پتروشیمی ها

    کالاهای الکترونیکی پیشرفته

 

محصولات فاسد شده دارای ماندگاری متفاوت ، دمای نگهداری ، عمر انباری (زمان مجاز خارج شدن از سردخانه ) و همچنین بعضی اوقات بسته بندی تخصصی و نیازهای لجستیک زنجیره سرد هستند. گاهی اوقات بازرسی ها و آزمایش ها باید انجام شود تا از رعایت نظارتی یا آزمایش کیفیت اطمینان حاصل شود تا از یکپارچگی محصول اطمینان حاصل شود.

 

این روزها ، بیشتر و بیشتر دست اندرکاران صنایع  غذایی و تولید کنندگان در حال خرید یا ساخت انبارهای سردخانه هستند.

 غالباً ، این شرکت ها در نهایت مشتری کافی برای فضای سردخانه ای خود بدست  نمی آورند و در نهایت شروع به کار تجارت لجستیکی با شخص سوم می کنند.

 

تقاضای بیشتر در بازار مصرف ، به ویژه  استارت آپ ها  ، سهولت بیشتری را برای خود می خواهند و با ارائه خدمات به سرویس های جدید تر مانند: بسته های  وعده های غذایی( HelloFresh ، Dinnerly ، Chef Plated و Home  ) و خرید مواد غذایی آنلاین  می بپردازند. این امر باعث افزایش بار ساختار زنجیره سرد موجود و انبارهای سردخانه ای بیشتر می شود. به طور کلی ، صنعت سردخانه داری  در حال حاضر بسیار اشغال شده است ، که بخشی از آن به دلیل افزایش تعرفه در مورد محصولات غذایی فاسد شدنی  از جمله گوشت و کالاهای کشاورزی است .

Storage - Warehouse- انبار سردخانه

اقتصاد انبارداری سردخانه

با توجه به ماهیت موجود در تهیه وسیله ای برای جلوگیری از خرابی و ضایعات و کمک به اطمینان از تامین زنجیره سرد مواد غذایی از طریق سردخانه ها ، نیاز به سردخانه های با قابلیت  ، مراکز توزیع و مراکزپخش است که این زنجیره در حال حاضر   جدااز بخش کشاورزی و عملیات فرآوری مواد غذایی است.

 از آنجا که غذا برای جمعیت جهان ضروری است ، تقاضا برای کالاهای غذایی زیاد است .

نیاز به سردخانه های وسیستم های مدیریتی جدیدی هست تا در برابر تغییرات اقتصادی با ثبات و مقاوم رفتار نماید.

 

با توجه به اینکه بیشتر کالاها از مواد نگهدارنده استفاده می کنند ، نیاز به سردخانه در بیشتر محصولات افزایش یافته است. اگرچه نرخ فعلی خرید آنلاین تقریباً در حدود 3٪ باقی مانده است ، این زمینه در حال رشد است و پیش بینی می شود تا سال 2025 به 20٪ برسد. نه تنها در مورد Millennials محبوب نیست ، با 10.000 آمریکایی که هر روز در ایالات متحده بازنشسته می شوند ، انتظار می رود بومرهای کودک برای پیوستن به روند.

 

افزایش اولویت مصرف کننده برای محصولات تازه و کالاهای بدون مواد نگهدارنده باعث رشد زیرساخت های زنجیره سرد از مزرعه تا میز ناهار خوری می شود.

 که باید شامل خنک کردن کالای کشاورزی در مزارع قبل از حمل  ، حمل و نقل با ماشین های یخچال دار به شرکت های مرتبط جهت توزیع و ذخیره سازی یا تحویل به عمده فروشان یا خرده فروشان باشد.

 

به گفته کارشناسان صنعت CBRE ، انبارهای یخچالدار در حال حاضر 1-3٪ از کل بازار املاک و مستغلات صنعتی ایالات متحده را تشکیل می دهند. طبق اعلام اتحادیه جهانی زنجیره ای سرد ، صاحبان و بهره برداران انبارهای سردخانه پیش بینی می کنند از سال 2018 و 2022 نرخ رشد مرکب 4٪ را تحقق بخشند.

 

هزینه: پیچیدگی اضافه شده تجهیزات ، منابع و زیرساخت ها ، چه در ابتدا و چه در حال انجام برای انبارهای سردخانه ، بسیار هولناک است و ممکن است سرمایه گذاران بی تجربه ، توسعه دهندگان ، پیمانکاران و مدیران را بترساند. انبارهای سردخانه برای ساخت و بهره برداری از تجهیزات پیشرفته ، عایق کاری ، تقویتی و مصالح ساختمانی مورد نیاز ، هزینه بیشتری دارند. انرژی و هزینه نیروی کار محرکهای قابل توجهی است.

    تخصص تخصصی مورد نیاز: از آنجا که این یک مقوله طاقچه است ، تعداد محدودی از متخصصان باتجربه ، انبارداری و اپراتورهای انبار سردخانه در بازار وجود دارند.

    ماهیت پیچیده ساخت تأسیسات انبارهای سرد

    ریسک برای سرمایه گذاری: به ندرت توسعه سوداگرانه موجود است زیرا انبارهای سردخانه معمولاً بدون اینکه مستاجر برای آن فضا منعقد شود ساخته نمی شوند.

Storage - Warehouse- انبار سردخانه

چرا انبارهای یخچال و فریزر و تأسیسات ذخیره سازی سرد امسال به این میزان بسیار اشغال شده اند؟

 

گوشت و فراورده های لبنی در انبارهای سردخانه در سراسر آمریکا جمع شده اند. در اینجا عواملی که باعث افزایش این نرخ اشغال شده اند آورده شده است:

 

    تعرفه ها و جنگ های تجاری

    افزایش گوشت و لبنیات توسط تولید کنندگان ایالات متحده

    تقاضای تخت برخلاف تقریباً مصرف رونق پنیر و لبنیات است

 

تولید گوشت و لبنیات پس از رکود اقتصادی همچنان رو به افزایش است ، اما تقاضا به آرامی به سطح قبل از رکود باز می گردد. علاوه بر این ، قیمت پایین و راندمان عملیاتی صنایع بسته بندی گوشت و لبنیات نیز تأثیر دارد. در مقابل ، تقاضا برای شیر کاهش یافته است اما تقاضا برای پنیر افزایش یافته است. امسال تولید همچنان از تقاضا پیشی گرفت و خواستار تعادل بیشتر با عرضه شد.

 

با عدم قطعیت های اخیر ناشی از سیاست های تجاری تجاری آمریکایی ، بازار بارهای سختی را تجربه کرده است. تعرفه های مربوط به مرغ ، تغییر در توافق نامه تجارت آزاد آمریکای شمالی و تعرفه های تلافی جویانه توسط چین ، مکزیک و سایر کشورها منجر به ایجاد خلط در بازار شده و نیاز به حجم عظیمی از کالاها را در انبارهای سردخانه قرار می دهد ، که اغلب برای مدت طولانی زمان.

 

با شیوع گسترده تب خوکی آفریقایی در چین ، آن کشور برای کمک به تغذیه جمعیت زیاد خود ، مجبور به خرید گوشت خوک شد. با وجود تعرفه 62 درصدی ایالات متحده ، چینی ها 23،000 تن گوشت خوک را خریداری كردند ، تا حدودی میزان گوشت را كه به بانك های غذا اهدا می شد یا در انبارهای سردخانه قرار می گرفت ، كاهش می داد.

نتیجه

 

صنعت انبار سردخانه یکی از ستاره های درخشان در بازار املاک و مستغلات صنعتی است ، به همین دلیل از سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای شرکت در یکی از قابل توجه ترین داستانهای برتر سودآوری در سالهای اخیر خبر می دهد.

 

از سنت لوئیس و لس آنجلس گرفته تا شهرهای سراسر آمریکای شمالی ، موفقیت روزافزون مواد غذایی آنلاین و ترجیحات مصرف کننده برای غذاهای تازه و یخ زده باعث افزایش تقاضا برای مراکز توزیع سردخانه و مراکز ذخیره سازی سرد در نزدیکی مناطق تولید مواد غذایی می شود.

چگونه انبارهای ذخیره سازی سرد 3PL می توانند خدمات ارزش افزوده ای را برای افزایش سودآوری ارائه دهند

به دنبال جریان درآمد جدید هستید؟ در نظر داشته باشید که مجموعه خدمات خود را گسترش داده و اطمینان حاصل کنید که از فناوری لازم جهت ضبط و قبض برای هر خدمتی که به مشتریان 3PL ارائه می دهید ، برخوردار هستید. در اینجا برخی از محبوب ترین ها برای اضافه کردن به کارنامه خود آورده شده است:

بسته بندی:

از کالاهای گوشتی گرفته تا محصولات تازه درست شده ، این کالاها معمولاً به صورت عمده به انبار سردخانه می رسند. ارائه خدماتی که کالاهای فله را به اندازه قسمتها تقسیم می کند و سپس آنها را برای ذخیره سازی در سردخانه می تواند چندین کار اضافی با ارزش افزوده اضافی از قبیل:

    محصولات شستشو

    مخلوط کردن محصولات (مانند بیش از یک نوع محصول با هم)

    مخلوط کردن محصول

    بسته بندی و برچسب زدن محصول

Cold Storage - Warehouse - سردخانه

بسته بندی بخش اغلب برای سفارشی کردن محصولات برای فروش در یک خرده فروش خاص انجام می شود. با جابجایی مجدد کالاها در بسته بندی مارک دار ، محصولات هنگام تهیه و انتقال به خرده فروش ها آماده می شوند تا در قفسه های فروشگاه ذخیره شوند.

 

برای خرده فروشان ، داشتن بسته بندی بخش دسته دسته انبار سردخانه 3PL ، پیچیدگی و زمان جابجایی کالاها به یک repackager جداگانه را از بین می برد.

در حال پردازش:

در حال حاضر بسیاری از انبارهای سردخانه ، بسته بندی هایی را که معمولاً برای محصولات آب میوه ، شیر و محصولات گوشت استفاده می شود ، ارائه می دهند. یک کیسه بازدارنده ، که به عنوان یک کیسه قابل حمل نیز شناخته می شود ، بسته بندی مواد غذایی است که از ورقه ورقه ای از فویل های فلزی و پلاستیک انعطاف پذیر ساخته شده است. از این نوع کیسه استفاده می شود تا بسته بندی استریل با پردازش آسپتیک جایگزین روش های سنتی صنعتی کنسرو شود. کیسه های تلافی سبک وزن ، قابل حمل هستند و برای ایستادن در خدمات افقی ساخته شده اند ، ایده آل برای وعده های غذایی داخل کیسه و غذاهای جانبی از جمله برنج ، سوپ ، سس و ماکارونی.

بسیاری از انبارهای سردخانه فرآیند انتقال محصولات کیسه ای با آب خلاء را از طریق تجهیزات تخصصی برای استریل کردن آن و از بین بردن میکروارگانیسم ها انجام می دهند

در ادامه شما را با  شرایط سردخانه در ایران آشنا خواهیم کرد.  .

 

 

 

۵
از ۵
۴۴ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش