لوگوی سردخانه

شش مزیت ادغام بار

ادغام بار

 

ادغام بار، ترکیبات مختلفی از حمل و نقل را در بر می گیرد که یک تجارت ممکن است با آن ها درگیر شود و در نهایت آن ترکیبات مختلف را به یک سیستم واحد اختصاصی لجستیک شخص ثالث (3PL ) هدایت می کند. ادغام بار، به همراه خود تعدادی مزایا و مشکلات هزینه ای  برای کسب و کار شما به وجود می آورد که شما باید آن مزایا و معایب را در زمان انتخاب شریک در نظر بگیرید.

 

در اینجا 6 مورد مهمی که شناسایی کردیم آورده شده است:

 

ltl-ftl

 

  1. هزینه های حمل LTL

(توضیح مترجم: LTL یا Less Than Load به معنای حمل کمتر از بار می باشد و به حمل و نقل محموله های نسبتا کوچک و زیر حد استاندارد اشاره دارد.)

هزینه هر کیلومتر حمل با کامیون، صرف نظر از آنچه که در آن کامیون حمل می شود، یکسان است. اگرچه که حمل و نقل LTL یک خدمت مناسب است که توسط اکثر شرکت های حمل و نقل ارائه می شود، اما این روش انتقال، هزینه هر واحد کالای حمل شده را افزایش می دهد.

ادغام بار، از ساز و کارهای یک تیم لجستیک شخص ثالث استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که فقط بارهای کامل، خارج می شوند. حمل و نقل TL موجب صرفه جویی در هزینه بارگیری کامیون، هزینه حمل و نقل یک واحد محصول و هزینه توزیع آن در انتهای امر می شود.

(توضیح مترجم: TL یا Truck Load -که به آن  FTL یا Full Truck Load نیز گفته می شود- به یک بار کامل کامیون اشاره دارد.)

 

  1. مزایای ناوگان اختصاصی

برای بسیاری از مشاغلی که ادغام کردن سیستم های بار خود را در نظر دارند، داشتن یک ناوگان اختصاصی، گزینه ای ضروری محسوب می شود. ناوگان های اختصاصی، کامیون ها و تریلر های لازم برای جابجا کردن کالاها را در یک برنامه زمان بندی شده منظم، برای مشاغل فراهم می کنند.

به جای سرمایه گذاری کردن در یک سیستم حمل و نقل، یک ناوگان اختصاصی، سرمایه لازم برای حمل مواد و همچنین سیستم ارسال را فراهم کرده و رانندگان را ﺁموزش می دهد تا به طور اقتصادی و مؤثر، محموله ها را در برنامه های زمان بندی شده منظم ارسال کنند.

 

  1. مدیریت کل زنجیره توزیع

از آنجا که ارائه دهندگان لجستیک شخص ثالث، اغلب با خرده فروشان و عمده فروشانی که به آنها کالا تحویل می دهند، روابطی برقرار می کنند، لذا استفاده آنها از تیم لجستیک خود برای مدیریت ادغام بار، اغلب دسترسی آن ها به کل زنجیره توزیع را به ارمغان می آورد. اگرچه استفاده از حمل و نقل نقطه ای، حمل و نقل LTL، و دیگر حمل و نقل های یک باره، ممکن است احساس کنترل بیشتری به شما بدهد؛ لیکن فقدان وجود روابط برای شما پر هزینه خواهد بود.

فرآیند ادغام، کانال های ارتباطی منحصر به فردی را فراهم می ﺁورد تا کسب و کار شما بتواند روابطی یکسان با توزیع کنندگان و مشتریان ایجاد نماید.

 

  1. کاهش هزینه های سرمایه ای

سردخانه ها، وسایل نقلیه و تجهیزات عظیم مدیریت موجودی، همگی از جمله هزینه‌ های قابل توجه سرمایه‌ ای هستند. بسیاری از ارائه دهندگان لجستیک که خدمات کاملی را ارائه می کنند، اغلب این دارایی ها را برای شما و کمک به مدیریت موجودی شما از محل کسب و کارتان، تا زمان تحویل آن به یک خرده فروش، عمده فروش و یا تولید کننده نهایی، در دسترس می گذارند.

به جای اینکه محصول نهایی خود را به تنهایی ذخیره سازی کنید، آن را به جایی با تجربه، سرمایه و سیستم های تجاری مورد نیاز، ارسال کنید تا محصول شما را به خوبی مدیریت کنند.

 

trans

 

 

5- ترابری چند وجهی

حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی همه گزینه هایی هستند که در دسترس ارائه دهندگان لجستیک برای ارسال محصولات قرار می گیرند. اگرچه ممکن است یک شرکت حمل و نقل خاص روی حمل بار جاده ای تمرکز کند، اما روابط تجاری و مکان سردخانه های آنها با در نظر گرفتن ترابری چند وجهی طراحی شده است که این خود یک استاندارد سیستم های تجاری مدرن است.

یک رابطه لجستیک خوب، به شما برای آن زمان هایی که باید یک کانتینر را به خارج از کشور بفرستید، امکان دسترسی بهتری ارائه می کند.

 

6- کاهش ریسک

اتفاقات ناگوار همواره رخ می دهند. این واقعیتی است که هر کسی در صنعت حمل و نقل آن را می فهمد و احتمال آن را تقلیل می دهد. این واقعیت همچنین اساس مدیریت ریسک در صنعت حمل و نقل است. سیستم های اختصاصی حمل و نقل، با استفاده از تجربه یک تیم اختصاصی برای مدیریت ریسک از مکانیک کامیون گرفته تا فرآیند ارسال و شخص رانندگان، از شدت ریسک می کاهند. بارهای ادغام شده نیز ریسک را کاهش می دهند، زیرا ترکیب کلی محصول، تعداد سفرهای کمتری را تجربه می کند.

حمل و نقل بار از طریق ترتیبات یک باره و حمل کنندگان LTL ممکن است در هنگام نیاز شما، گزینه مناسبی به نظر برسد، اما برای بسیاری از مشاغل، هزینه های آن بسیار زیاد است. اگر تجارت شما مرتباً با موجودی سردخانه یا کالای نهایی سر و کار دارد، سرمایه گذاری وقت و انرژی در یک شریک لجستیک مانند شرکت سردخانه، مزایایی را در تمام این زمینه ها فراهم می کند.

در انتها باید گفت، ادغام بار، باعث کاهش ریسک، کنترل کیفیت مواد و مدیریت کامل توزیع می شود.

 

 

مترجم: رامین حیاتی

 

۵
از ۵
۳۵ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش