لوگوی سردخانه

راه حل‌های ذخیره‌سازی محصولات مختلف به صورت سرد و منجمد

مشاوره‌ی فنی و نصب

اگر هدف شما شروع یک کار کاملاً جدید است یا می‌خواهید نیازهای موجود در سردخانه را گسترش یا ارتقا دهید، مهندسان ما می‌توانند بهترین راهکارها برای پیشبرد تجارت مورد نظرتان را به شما مشاوره داده و راه حل مناسب را طراحی کنند. خوشبختانه مدل‌های سیار اتاق‌های سرد ما می‌تواند در محیط داخل یا خارج از منزل قرار گیرد و بنابراین برای قرار دادن این تجهیزات در مکان‌های مختلف هیچ محدودیتی نخواهید داشت. مهندسین مجرب نصب سردخانه‌های اجاره‌ای، خدماتی سریع و ایمن را به مشتریان ارائه می‌دهند.

لطفا به منظور مطرح کردن جزئیات دقیق پروژه‌ی خود با ما تماس بگیرید.

 

cold storage room

 

خنک، سرد یا منجمد کننده

همه واحدهای سردخانه‌ای ما قادر به حفظ دما در محدوده‌ی 5+ درجه‌ی سانتی‌گراد تا 25- درجه‌ی سانتی‌گراد هستند.

 

ساخت سفارشی سردخانه با اندازه‌ی مورد نظر شما

اگر به دنبال سردخانه‌های سفارشی یا سردخانه‌ای با اندازه‌ی بزرگتر از اندازه‌ی استاندارد ما هستید، لطفاً جهت هماهنگی ساخت محصول مورد نظر خود اینجا کلیک کنید

 

تریلرهای ذخیرهسازی سرد

تریلرهای یدک کش یخچالی ما راه حلی مناسب برای سردخانه‌های سیار هستند. فریزرهای سردخانه‌ای قابل حمل ما آزادی جابجایی و حمل محصولات متنوع به مکان‌های مختلف را به شما می‌دهد. این تریلرهای دو محور با اندازه‌ی 1/8 متر در 2/5 متر، دارای طراحی بسیار مقاوم و جمع و جور هستند ولی با این وجود، فضای ذخیرهسازی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این تریلرها هر دو فضای ذخیرهسازی سرد و منجمد را فراهم می‌کنند تا بتوانند دماهای مختلفی از 5+ درجه‌ی سانتی‌گراد تا 25- درجه‌ی سانتی‌گراد را حفظ کنند.

لطفا برای دریافت جزئیات بیشتر و مشاوره با تیم تخصصی ما تماس بگیرید.

 

cold-truck

 

برنامههای کاربردی

سردخانه‌های ما در بسیاری از مشاغل مختلف از جمله صنایع غذایی، تجهیزات میهمانی‌ها و کترینگ و صنایع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. واحدهای صنعتی ما بر اساس تقاضای سردخانه‌های حیاتی و بهداشتی که مورد نیاز است، نیازهای شما را در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف از جشنواره‌ها تا عروسی و از بیمارستان‌ها تا مزارع کشاورزی فراهم می‌کند.

 

منبع: coldroom-rental.co.uk

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۶ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش