لوگوی سردخانه

ضرورت ساخت سردخانه و استفاده از آن

ساخت سردخانه

 

سردخانه‌ها فریزرهایی با اندازه‌ی بزرگ هستند، که معمولاً با هدف ذخیره‌سازی استفاده می‌شوند. از انبارهای سرد برای نگهداری میوه‌ها، سبزیجات، فراورده‌های گوشتی، محصولات لبنی، ادویه‌جات، میوه‌های خشک، شیره‌های گیاهی، غذاهای منجمد و مصارف دارویی استفاده می‌شود که نگهداری از این مواد در سردخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که به درستی انجام نشود می تواند مشکلات بسیاری را بوجود آورده و ضررهای  غیر قابل برگشت به تجارت و سرمایه‌ی شما بزند.

 

ساخت سردخانه از برخی لحاظ بسیار حائزاهمیت است که به برخی از آنها می‌پردازیم.

ساخت سردخانه از نظر استراتژیک بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ نگهداری و ذخیره سازی مواد غذایی در سردخانه، نگهداری دارو در سردخانه و نگهداری میوه در سردخانه.

 

همچنین مدیریت پس از برداشت جنبه‌ای بسیار مهم در صنعت کشاورزی است زیرا فروش همه‌ی سبزیجات و میوه‌هایی که تولید می‌شوند، به صورت تازه و همزمان با برداشت، امکان‌پذیر نیست. مقداری از محصولات تولید شده باید برای فراوری بیشتر ذخیره شوند. در آن شرایط، سردخانه به جنبه‌ی جدایی ناپذیر تکنیک‌های مدیریت پس از برداشت تبدیل می‌شود و در نتیجه ساخت سردخانه اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند.

 

ساخت سردخانه ارتباط مهمی بین کشاورزان و مصرف کنندگان ایجاد کرده است و به دلیل رشد سریع مواد غذایی و صنایع وابسته، میزان تقاضا برای سردخانه‌ها افزایش زیادی پیدا کرده‌اند. در نتیجه ساخت سردخانه اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

قفسه بندی در ساخت سردخانه

 

سردخانه‌ها نیازهای اساسی هستند که ماندگاری محصولات و فرصت برای دوره‌ی بازاریابی را افزایش می‌دهند، تلفات پس از برداشت محصول را کاهش می‌دهند و همچنین از مشکلات حمل و نقل در دوره‌ی اوج تولید و حفظ کیفیت، جلوگیری می‌کنند.

 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره جهت ساخت سردخانه، اجاره سردخانه و یا خرید سردخانه، اینجا کلیک کنید

 

منبع: www.nsspl.in

 

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش