لوگوی سردخانه

کاربرد ازن در سردخانه ها + مزایای استفاده از آن

 

استفاده از ازن مزایای بسیار زیاد و بزرگی دارد.در مقالات بسیاری در مورد برخی ازاین مزایا صحبت شده، اما هنوز هم بسیاری از برنامه‌های کاربردی برای تجزیه و تحلیل و بررسی اثرات این گاز وجود دارد زیرا اثر تصفیه‌ی دستگاه ازن، باعث بهبود عملکرد در بسیاری از حوزه‌ها و صنایع مختلف می‌شود. شکی نیست که ازن بهترین ضدعفونی کننده است، زیرا قادر به حمله به انواع میکروارگانیسم‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها، پروتوزوآها و جلوگیری از رشد آنها است.

 

 

به همین دلیل، یک مولد ازن بهترین راه حل برای ضد عفونی کردن یک سردخانه است. چرا؟ از آن جهت که استفاده از ازن به این معنی است که ما مجبور نیستیم از محصولات شیمیایی دیگری برای ضد عفونی کردن استفاده کنیم چرا که این مواد شیمیایی حتی اگر در از بین بردن میکروارگانیسم‌ها نیز مؤثر باشند، زباله‌های خطرناکی را تولید می‌کنند که باید حتماً از بین بروند. به خصوص اگر بعد از آن در سردخانه محصولات غذایی نگهداری شود.

 

موثرترین ماده‌ی ضد میکروبی

ازن به عنوان زیست کش استفاده می‌شود و با همان اثری که در استخرهای شنا وجود دارد، این ماده نه تنها آب را ضد عفونی می‌کند بلکه به جلبک‌ها و قارچ‌هایی که ممکن است تشکیل شوند نیز حمله کرده و رشد آن‌ها را کاهش می‌دهد و آب را در شرایط مناسب برای استحمام قرار می‌دهد.

 

استفاده از ازن بسیار مؤثر است زیرا توانایی کاهش بیوفیلمی را که در یک سردخانه ایجاد می‌شود، که دلیل اصلی خوردگی و کاهش تبادل گرما است، دارد. در حقیقت، ازن به عنوان ماد‌ه‌ی زیست کش از کلر مؤثرتر است. این امر با مقایسه‌ی سطح خوردگی در سطوح، در مناطقی که یک محصول استفاده شده است و دیگری برای از بین بردن بیوفیلم، نشان داده شده است.

 

محفظه‌های خنک کننده با استفاده از ازن ضد عفونی می‌شوند

به همین دلیل استفاده از ژنراتورهای ازن در اتاق‌های برودتی بدون شک راه حل ایده‌آل است. از آنجا که هیچ پسماندی بر جای نمی‌گذارد، توصیه می‌شود هنگام نگهداری میوه و سبزیجات، همچنین در صنعت گوشت یا در صنعت ماهیگیری، از ازن استفاده کنید.

 

 

ژنراتورهای ازن محدود به پوشش دادن بو نیستند، اما مولکول‌های تولید کننده‌ی آنها را کاملا از بین می‌برند و یک سردخانه‌ی گندزدایی شده را باقی می‌گذارند و از آنجا که ازن میکروارگانیسم‌ها را از بین می‌برد، ضد عفونی کننده‌ی مطلق است.

 

استفاده از ازن هیچ بو و طعمی به غذاهای ذخیره شده نمی‌دهد. علاوه بر این، در مورد گوشت و ماهی و همچنین میوه‌ها و سبزیجات، استفاده از ازن باعث ماندگاری و کیفیت غذا می‌شود، بدون اینکه هیچ نوع تغییری در کیفیت یا ماهیت آن ایجاد شود، زیرا گاز اوزن هر نشانه‌از از قارچ‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد.

 

میکروب‌هایی که باعث پوسیدگی می‌شوند نیز با استفاده از ازن به طور کامل از بین می‌روند و در واقع تجهیزات ازن برای عمل به زمان زیادی احتیاج ندارند. با استفاده‌ی صحیح از ازن، کل محفظه و عناصر تشکیل دهنده‌ی آن کاملاً عاری از میکروب و بدون بوی نامطبوع خواهند بود، بنابراین از ورود هرگونه آلودگی یا انتقال طعم دهنده‌ها جلوگیری می‌کنند.

 

با ما تماس بگیرید تا ژنراتور ازن متناسب با شرایط و نیازهای شما را در اختیار شما قرار دهیم.

 

منبع: greenbiozone.com

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش