لوگوی سردخانه

چگونه می‌توان یک تجارت ذخیره‌سازی سرد در کشور را شروع کرد؟ (بخش دوم)

برای شروع تجارت سردخانه، صاحب مشاغل باید یک طرح تجاری دقیق ایجاد کند که این طرح تجاری باید شامل تمام اطلاعات مربوط به تجارت، جزئیات مربوط به محصولات و خدمات مورد استفاده و مشخصات کارمندان با مشخصات کامل و دقیق نام آن‌ها باشد. در زیر به سایر موارد مهم اشاره شده است:

 

cold storage - سردخانه

 

3. نگهداری و تمیز کردن

نگهداری نیروگاه سردخانه نیز از اهمیت یکسانی برخوردار است و باید مرتباً مانند دما، سطح رطوبت و محصولات نگهداری شده در سردخانه شده بررسی شود. سرویس یا تمیز کردن به موقع ظروف، سینی‌ها و سطل‌های ذخیره سازی نیز ضروری است.

 

4. ترویج کار و مخاطبین هدف

موفقیت در تجارت سردخانه متکی به اجرای مؤثر استراتژی‌های بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی و تبلیغات است. در مراحل اولیه و همچنین مراحل بعدی کسب و کار، یک کارآفرین باید بخش‌های مختلف بازار را از جمله بازرگانان، عمده فروشان، بازاریابان، مروجین، بازارهای خرده فروشی و شرکت‌های انبار، سوپرمارکت‌ها در مناطق روستایی و شهری، مورد هدف قرار دهد. برای افزایش بیشتر فروش و سود، صاحبان مشاغل می‌توانند به خرده فروشان، تولیدکنندگان مشاغل، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، صادر کنندگان و غیره مراجعه کنند.

 

cold storage - سردخانه

 

5. سازماندهی سرمایه و تنخواه

سازماندهی امور مالی یکی از دشوارترین کارها است، زیرا تجارت سردخانه به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد. مدیریت کل سرمایه گذاری برای مشاغل، از طریق پس اندازهای سخت بدست آمده گزینه‌ی مناسبی نیست و همچنین توصیه نمی‌شود زیرا پس انداز برای تأمین نیازهای مالی فوری یا شرایط تنگنای نقدی استفاده می‌شود.

 

کارآفرینانی که می‌خواهند تجارت سردخانه را شروع کنند می‌توانند وام‌های تجاری ارائه شده توسط مؤسسات مالی مختلف را انتخاب کنند. همچنین کارآفرینان می‌توانند معاملات وام‌های متعدد موجود در بازار مالی را بررسی و مقایسه کنند و بهترین معامله‌ی وام را که متناسب با نیازهای تجاری آن‌ها باشد، انتخاب کنند.

 

 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره جهت ساخت سردخانه، اجاره سردخانه و یا خرید سردخانه، اینجا کلیک کنید.

 

منبع: www.paisabazaar.com

مترجم: مونا سلیمانی

 

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش