لوگوی سردخانه

ذخیره سازی سرد مواد غذایی

انتظار می‌رود بازار ساخت و ساز جهانی سردخانه از 7 میلیارد دلار در سال 2019 به 18.6 میلیارد دلار در سال 2019 رشد کند.

افزایش خرید آنلاین مواد غذایی توسط مشتریان این محصولات موجب تشدید تقاضا برای تهیه‌ی انبارهای ذخیره‌ی مواد غذایی است و نیاز به میلیاردها دلار برای توسعه‌ی املاک و مستغلات جدید دارد.

 

انبار

 

خرید مواد غذایی بصورت آنلاین حتی قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا، در بین مردم رایج بود. شرکت‌های خدماتی مانندAmazon Fresh ، FreshDirect وMisfits Market جایگزینی مناسب برای تهیه‌ی اقلام غذایی مورد نیاز از سوپرمارکت را ارائه می‌دهند. وقتی مردم نگران شدند که خطر انتقال کووید-19 با رفتن به فروشگاه‌ها و خریدهای حضوری وجود دارد، تقاضای خرید آنلاین محصولات غذایی و غیره توسط آن‌ها افزایش یافت.

 

اکنون، شرکت‌هایی مانند Americold Realty Trust و Lineage Logistics LLC در حال ساخت یا آماده سازی ده‌ها میلیون فوت مربع از زمین‌های خالی برای تهیه‌ی انبارهای کنترل دما هستند که می‌توانند گوشت، محصولات لبنی، محصولات و سایر مواد فاسدشدنی را ذخیره کنند. این انبارها مجهز به سردخانه‌های با کنترل درجه حرارت به منظور نگهداری انواع مختلف مواد غذایی می‌باشد که با توجه به نوع ماده‌ی غذایی و دمای نگهداری مناسب آن، درجه حرارت سردخانه تنظیم و کنترل خواهد شد. 

 

سوله ذخیره سازی

 

بسیاری از امکانات جدید در نزدیکی محله‌های مسکونی واقع شده‌اند و برای انجام کارآمدتر سفارشات مشتریان از منازل طراحی گشته‌اند. آنها همچنین دارای رباتیک پیشرفته با قدرت تجزیه و تحلیل داده‌ها هستند که در صورت تغییر تقاضا در میان خانوارها، رستوران‌ها، مدارس، فروشگاه‌های مواد غذایی و سایر توقف‌های نهایی در خط تولید، سرویس را قادر خواهد ساخت تا مجدداً به سرعت متمرکز شود.

 

چنانچه به منظور ذخیره‌سازی مواد غذایی و دارویی خود، به امکانات سردخانه‌ای مجهز به سیستم‌های نوین نیاز دارید، اینجا کلیک کنید

 

منبع: www.wsj.com

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۷ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش