لوگوی سردخانه

سردخانه‌ی صنایع لبنی

ما در اینجا، در مجموعه‌ی سردخانه‌های مادر، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات تبرید را برای کمک به صنایع لبنی به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید طیف گسترده‌ای از محصولات را به کارآمدترین و اقتصادی‌ترین روش ممکن ذخیره کند.

 

سردخانه صنایع لبنی

 

تجهیزات جدید و مرمت شده برای اجاره کردن، اجاره دادن یا خرید با قیمت‌های استثنایی و بی نظیر برای دوره‌های اجاره‌ی شش ماهه و یا بالاتر از شش ماه در دسترس است؛ بدین منظور می‌توانید با شماره‌ی 02632775434 - 02632775424 تماس بگیرید.

 

فضای ذخیره سازی کنترل شده‌ی دمای لبنیات از CRS

CRS در تکاپو است تا تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای خاص شرکت‌های وابسته به صنایع لبنی انجام دهد. انواع فریزرهای بلاست و محفظه‌های سردخانه‌ای ما قادر به ذخیره و نگهداری مقدار زیاد و حجیمی از محصولات شما در دمای مطلوب، چه لیتر شیر یا پالت پنیر هستند، در هر صورت واحدهای ذخیره سازی ما از طریق طیف گسترده‌ای از ترکیبات محصولات پیشنهادی ما، بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شرکت شما را ارائه می‌دهد.

 

نیازهای سردخانه‌ی صنایع لبنی در بسیاری از موارد بسیار بیشتر از سایر صنایع ضروری است. با توجه به طول عمر کوتاه محصولات لبنی مانند شیر زمانی که حتی در معرض دمای هوا با درجه حرارت ملایم قرار دارد، دسترسی به محلول‌های نگهداری سرد لبنیات به منظور افزایش طول عمر در صنعت ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات بسیار اثر بخش می‌کند.

 

سردخانه صنایع لبنی

 

سردخانه‌ی فرخ طیف گسترده‌ای از تجهیزات نو و مرمت شده را در اختیار دارد که برای اجاره دادن، اجاره کردن یا خرید به منظور پاسخگویی به خواسته‌های خاص صنایع لبنی در دسترس است. ویژگی‌ها و انعطاف پذیری موجود در محدوده‌ی محصولات ما، آن‌ها را برای یک شرکت فعال در حوزه‌ی صنایع لبنی ایده آل می‌کند.

 

ویژگی‌های ذخیره سازی سرد صنایع لبنی

دمای ثابت و قابل تنظیم در تمام واحدهای ذخیره سازی سرما برای نگه داشتن محصول در سطح مطلوب و همچنین محافظت از محصولات در برابر باکتری‌های مضر که ممکن است بر کیفیت محصولات تأثیر بگذارد، امری ضروری است تا بتواند محصول مورد نظر شما را با دوام نگه دارد.

سردخانه صنایع لبنی

جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم داخلی برای حفظ نظافت در محل ذخیره سازی سرد شما در صورت بروز هرگونه نشت یا شکستگی احتمالی مناسب است. اندازه های متنوع محصولات ما آنها را برای انواع مختلف و همینطور سطوح مختلف شرکت‌ها از مزارع و مشاغل کوچک مختلف تا لبنیات بزرگ و کارخانه‌های کره گیری ایده آل می کند.

 

ما همچنین مجموعه ای از راه حل‌های نظارت بر زنجیره‌ی تأمین از جمله فناوری نظارت بر دما را ارائه می‌دهیم که این راه حل‌ها می‌تواند شامل قابلیت‌های ردیابی، کدگذاری مجدد و گزارشگری در صورت نیاز شرکت شما باشد. برخوردار بودن طیف وسیعی از راهکارهای کنترل دما به شرکت شما این امکان را می‌دهد تا منابع عملیاتی خود را مدیریت کنید تا اقتصادی‌تر باشد و به شما امکان می‌دهد ناوگان حمل و نقل و تاسیسات ذخیره سازی سردخانه‌ی خود را به راحتی کنترل کنید.

 

در صورت تمایل به اجاره و یا تهیه‌ی سردخانه‌های مجهز و تخصصی محصولات لبنی خود، اینجا کلیک کنید

 

منبع: www.crscoldstorage.co.uk

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۹ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش