لوگوی سردخانه

لزوم استفاده از سردخانه‌ها برای نگهداری از لبنیات

ایمنی مواد غذایی لبنی ارائه شده به مصرف کننده گسترش می‌یابد

محصولات لبنی و به طور ویژه شیر تازه، یک محصول فوق العاده مورد توجه در رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها است.

بیشتر افراد و خانواده‌ها هر هفته از طریق چندین پینت راه خود را باز می‌کنند. اما به دلیل مقدار زیاد تولید شیر برای تأمین این تقاضا، اغلب مازاد تولید شیر وجود دارد و این تولید بیش از حد نصاب است. این بدان معناست که شیر باید مدت زمان طولانی‌تری ذخیره سازی شود و قبل از سرو یا توزیع در سوپرمارکت‌های محلی، این مازاد تولید شیر به چندین دلیل می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی شود اما بیشتر این مشکلات مربوط به مسئله‌ی آلودگی و هدر رفتن محصول به واسطه‌ی تولید بیش از میزان تقاضا است.

 

سردخانه لبنیات

نیازهای ذخیره سازی شیر

یافتن انبار سردخانه‌ای مناسب برای محصولات لبنی مانند شیر در صورتی که بخواهید از پس تولید مازاد آن برآیید، مهم است. همانطور که می‌دانید، شیر در شرایط خارج از دمای هوای یخچال و در دمای هوای اشتباه به راحتی خراب می‌شود، بنابراین یافتن راه حلی که این مشکل را متوقف کند،امری ضروری است.

 

با وجود روند پاستوریزاسیون، سالم و تمیز نگه داشتن شیر برای مصرف کنندگان دارای روندی دشوار است و حالت مایع شیر و همینطور برخورداری شیر از مواد مغذی، شرایط مناسب را برای تکثیر باور نکردنی و سریع باکتری‌ها درون شیر فراهم می‌کند. توسعه‌‌ی باکتری‌ها می‌تواند عواقب خفیف تا شدیدی داشته باشد، از تغییر طعم و مزه در شیر تا ایجاد بیماری‌های مختلف در فرد مصرف کننده. حفظ کیفیت و یکپارچگی شیر بسیار مهم است و باید برای کشاورزان، توزیع کنندگان و ارائه دهندگان محلی در اولویت باشد. استفاده از سردخانه برای نگهداری لبنیات تنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، شیر را در برابر خطرات تکثیر باکتری محافظت کنید.

 

لبنیات در سردخانه

 

سردخانه - روشی برای پس‌انداز کردن پول

استفاده از سردخانه نه تنها مشتری‌های مصرف کننده‌ی محصولات شما را در برابر مشکلات ناشی از مصرف محصولات لبنی نگهداری شده در دمای اشتباه محافظت می‌کند، بلکه استفاده از سردخانه‌های لبنی برای جلوگیری از اتلاف و از دست دادن سود تجارت شما بسیار مهم هستند. هنگامی که شیر قبل از قرار گرفتن در سردخانه، در معرض دمای بالا قرار گرفت، نمی‌توان آن را باز گرداند زیرا شیر در معرض خطر آلودگی قرار گرفته است و به این معنی است که تمام موجودی شیر شما باید دور ریخته شود.

 

شیر پس از رسیدن به منزل مصرف کنندگان، باید برای خنک شدن و حفظ طراوت مطلوب در سردترین قسمت یخچال نگهداری شود. با این حال، توصیه می‌شود که شیر در واحدهای سردخانه، جهت نگهداری در همان روز، در دماهای بالاتر از 8 درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری نشود و در صورت نیاز به نگهداری طولانی‌تر، در دمای بالاتر از 6 درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری نشود.

 

استفاده از شیر با کیفیت بالا تضمین کننده‌ی حفظ ایمنی شیمیایی و فیزیکی محصول در حد بالا است. به محض قرار دادن شیر در یک سردخانه‌ی لبنی، باید فرآیند بهداشتی را که باید برای تازه نگه داشتن شیر رعایت شود، به نیروی کار خود یادآوری کنید. سردخانه‌ی صحیح محصولات لبنی به شما این امکان را می‌دهد که این قوانین سخت گیرانه را به راحتی رعایت کنید و اطمینان حاصل کنید که شیری که توزیع می‌کنید یا به مشتریان ارائه می‌دهید، به اندازه‌ی مورد نظر تازه و بهداشتی است.

 

لبنیات در سردخانه

 

سردخانه‌ی فرخ بر روی چندین مورد سردخانه‌ی لبنی کار کرده‌ و محصولات عالی را به سوپرمارکت‌ها و کشاورزان محلی ارائه میدهد. اگر به دنبال انبار سرد محصولات لبنی هستید، محصولات پیشنهادی ذخیره سازی لبنیات ما را بررسی کنید.

 

انواع سردخانه‌های لبنیات

1) سردخانه‌های کوچک سیار

  • دامنه‌ی دما: دمای منفی 35 درجه‌ی سانتی‌گراد تا مثبت 35 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • برای شرکت‌های کوچک‌تر که نیاز به افزایش ظرفیت ذخیره سازی سرد دارند، بسیار مناسب است
  • دارا بودن رمپ درب عقب برای بارگیری و تخلیه‌ی آسان محصولات
  • تریلر اتومبیل و گزینه‌های سایت زمینی در صورت لزوم موجود است

 

2)سردخانه‌های محفظه‌های یخچال دار

  • اندازه‌های 10 فوت ، 20 فوت و 40 فوت موجود است
  • در دمای منفی 35 درجه‌ی سانتی‌گراد تا مثبت 35 درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری شود
  • بدون نیاز به برنامه ریزی برای نصب
  • می‌تواند در فضای خارج قرار گیرد تا فضا برای کارهای دیگر آزاد شود
  • ویژگی‌های برتر شامل دزدگیر و دزدگیرهای بینایی و صدا است

 

3)محفظه‌های سردخانه‌ای فوق العاده گسترده

  • اتاق‌های محفظه‌ی سردخانه با عرض 16 تا 24 فوت
  • عرض اضافی باعث چرخش سریع و کارآمد محصولات انبار شده می‌شود
  • برای نصب نیازی به اجازه‌ی برنامه ریزی نیست
  • عالی برای نیازهای ذخیره سازی ظرفیت بزرگ
  • کاملاً ضد آب برای قرار دادن ایمن در فضای بیرون

 

در صورت تمایل به اجاره و یا تهیه‌ی سردخانه‌های مجهز و تخصصی محصولات لبنی خود، اینجا کلیک کنید

 

منبع: www.crs.ie

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش