لوگوی سردخانه

خدمات ارزش افزوده ای که یک 3PL می تواند ارائه کند

services

 

خدمات ارزش افزوده ای که یک (ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث) 3PL می تواند ارائه کند

 

امروزه خدمات سنتی ارائه شده توسط شرکت های (ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث) 3PL در ایران، دیگر کفایت نمی کند.

در اینجا برخی خدمات ارزش افزوده ارائه شده توسط ارائه دهنده (ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث) 3PL را آورده ایم که منجر به افزایش انعطاف پذیری و کیفیت خدمات می شوند:

  • بسته بندی: شامل بسته بندی کالاها در کارتن ها یا کانتینرها، مطابق با نیازهای خاص مشتری است.
  • مونتاژ: این کار زمانی انجام می شود که برخی از محصولات به صورت قطعات غیر مونتاژ شده ارسال شوند تا حمل و نقل را راحت تر و ارزان تر کنند.
  • کیسه بندی یا کیت بندی: به ترکیب تعدادی موارد جداگانه اما مرتبط و قرار دادن آنها در یک کیت اشاره دارد.
  • بسته بندی کوچک شونده: برای بسته بندی محصولات چندگانه یا انفرادی قابل استفاده است و می تواند انواع و کیفیت های مختلفی داشته باشد.

(توضیح مترجم: Shrink Wrapping پروسه ایست که معمولاً با قرار دادن پوششی پلیمری دور اجناس و حرارت دادن پلیمر انجام می شود. مانند باکس های آب معدنی)

  • بسته بندی آماده فروشگاه: این نوع بسته بندی به گونه ای انجام می شود که هر کالایی را آماده نمایش در فروشگاه کند.

 

 

3pl services

 

مزایای خدمات ارزش افزوده ارائه دهندگان (ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث) 3PL:

 

  • خدمات با کیفیت بالا: از آنجا که ارائه دهنده (ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث) 3PL، متخصصانی را استخدام می کند که به خوبی با روال کار آشنایی دارند ، آنها قادر به ارائه کیفیت بهتری از خدمات جامع هستند.
  • انعطاف پذیری بیشتر: به دلیل رسیدگی کردن یک سازمان واحد به پروسه های مختلف، ارتباط و هماهنگی بهتری بین بخش های مختلف برقرار است. که این امر منجر به انعطاف پذیری بسیار زیادی می شود و همچنین باعث صرفه جویی در نیروی کار ، مکان و زمان نیز می شود.
  • تشخیص آسان مسئولیت:  اگر همه جنبه های مختلف توسط یک سرویس واحد، اداره شود، در صورت رخ دادن اشتباه ، آنها کسانی هستند که مسئول و ملزم به پاسخگویی می باشند.

با به کارگیری شرکت های سردخانه ای (ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث) 3PL، می توانید از مزایای چنین خدمات ارزش افزوده ای لذت ببرید. ما نه تنها راه حل های لجستیکی جامع ارائه می دهیم، بلکه از تخصص و دانش عمیق ترندهای اخیر، برای ارائه یک تجربه رضایت بخش به مشتری برخوردار هستیم.

 

مترجم: رامین حیاتی

۵
از ۵
۳۹ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش