لوگوی سردخانه

برنامه‌های تجاری سردخانه

شماره 1) سردخانه، تجارتی سودآور

امروزه استفاده از سبزیجات و میوههای تازه در سطح جهانی افزایش بسیاری داشته است. به طور كلی، كشورهای در حال رشد محصولات غذایی، بیشترین سهم را در هدر رفت مواد غذایی جدید دارند.

استفاده از سردخانهها راهکاری برای طولانی شدن ماندگاری محصولات مختلف، ایجاد فرصت برای دوره‌‌ی بازاریابی، جلوگیری از عرضه‌ی بیش از تقاضا، کاهش تلفات پس از برداشت محصول، به عنوان گلوگاه‌های حمل و نقل در دوره‌ی اوج تولید و حفظ کیفیت محصول می‌باشد. علاوه بر این، آگاهی از هزینه‌های نگهداری محصولات مختلف در سردخانه، در ارائه‌ی قیمتهای دستمزد به کشاورزان و در دسترس قرار دادن محصولات زراعی با نرخ‌های رقابتی و مقرون به صرفه به مشتریان کمک می‌کند. بعلاوه، تغییر در سبک زندگی و نیاز به غذای فرآوری شده یا بسته‌بندی شده، نیاز بینالمللی به راهکارهای استفاده از سردخانه را ایجاد می‌کند.

 

cold storage shelf

 

شماره 2) نحوه‌ی ساخت سردخانه

اگر به دنبال ساخت سردخانه هستید، در اینجا یک فرآیند گام به گام آورده شده است که می‌توانید برای شروع تجارت سردخانه‌ی خود دنبال کنید:

مرحله 1) مشخص کنید که کدام یک از مشاغل یا مشاغل منطقه‌ی شما خواستار سردخانه هستند و اینکه چه مقدار از این نیازها قبلاً تأمین شده است. اگر متوجه شدید که هنوز نیاز تأمین نشده‌ای وجود دارد، پس این خلأ را شما پر کنید.

 

مرحله 2) مطالعه‌ای دقیق با هدف یافتن بهترین راه برای انجام برنامه‌های خود و نحوه‌ی اجرای آنها داشته باشید. شما می‌توانید از سایر افراد شاغل در شرکت‌های مشابه و از مشاوران ما برای ساخت سردخانه یا اجاره سردخانه مشاوره بگیرید و ایده‌های خوبی را در این زمینه بدست آورید. هنگامی که تشخیص دادید توانایی انجام کار را دارید، می‌توانید با یک شروع کوچک، کار جدید را امتحان کنید.

 

مرحله 3) به عنوان مثال، می‌توانید یک ون فریزر (سردخانه‌ی سیار) خریداری کنید تا به عنوان ذخیرهسازی فریب مورد استفاده قرار گیرد و پاسخگوی نیاز ماهیگیران تجاری و سایر شرکت‌های مقیاس کوچک باشد. این آزمایش ریسک مالی خیلی بالایی ندارد اما هزینهی عملیاتی اولیه را همیشه کمی بیشتر در نظر بگیرید. از آنجائیکه فعالیت شرکت‌های تازه تأسیس آنچنان کارآمد نیستند، این مسئله ممکن است برای همه‌ی شرکت‌های تازه تأسیس مورد انتظار باشد.

 

چنانچه تمایل به خرید سردخانه‌های سیار دارید، اینجا کلیک کنید

 

refrigerated trailer

 

مرحله 4) اگر می‌خواهید در مقیاس کامل و بدون استفاده از تجارت سردخانه کارهای خود را پیش ببرید، آزمون آزمایشی شما باید ایدهای به شما بدهد. باید بتوانید با ادامه‌ی کار، راهی برای تأمین بودجه یا تأمین مالی شرکت خود تهیه کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که به پایهی اولیهی بازار خود پایبند باشید یا اینکه کار خود را به منظور افزایش هزینهها گسترش دهید.

 

مرحله 5) یکی از حوزه‌‌های اساسی شرکت، تبلیغات است. شما باید بازار پایهی خود و همچنین رقبای کاری خود را بشناسید. پس باید بدانید بازار هدف کدام است؟ ممکن است اولین بازار هدف، ماهیگیرانی باشند که در طول دوره‌‌ی آزمایش، تنها بازار هدف برای فروش کالای شما بودند.

 

مرحله 6) به منظور گسترش کسب و کار خود، بازار هدف و محصولات فروشی مشتریان را شناسایی کرده و با تأمین سردخانه‌های مورد نیاز مشتریان، کار خود را رونق دهید. شما نمی‌توانید کالاها را ذخیره کنید بلکه باید آنها را بسته‌بندی کرده و بر اساس تقاضا بفروشید. به این ترتیب، همه‌ی تخم مرغ‌های شما در یک سبد قرار نگرفته و شما همواره در یک مزیت رقابتی باقی می‌مانید.

 

منبع: steptowardbusiness.com

مترجم: مونا سلیمانی

 

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش