لوگوی سردخانه

ادغام فروش

ادغام فروش - Sales Merge

 

رقابت برند ها برای دسترسی به فضای قفسه های فروش، در زنجیره های بزرگ خرده فروشی، رو به افزایش است. این امر بدین منظر می باشد که آن برند از ماندن خود در ذهن مصرف کنندگان و تولید درآمد بالقوه برای خود، اطمینان حاصل کنند؛ اگرچه، انجام این کار، به آسانی ممکن نمی باشد.

 

فضای قفسه های فروش، شامل سلسله مراتبی می باشند که از ضوابط خاص مصرف کنندگان و فروشندگان پیروی می کنند و وقتی زمان تصمیم گیری در مورد نوع چیدمان نمایش محصولات می رسد، مصرف کنندگان و فروشندگان به طور فزاینده ای انتخاب گر و گزینشی می شوند، و غالباً تأمین کنندگان را وادار به امضای توافق نامه هایی در باب تحویل می کنند که آن ها را تحت فشار قرار می دهد تا میزان عرضه را متناسب با تقاضا نگاه دارند.

 

این نوع توافق نامه های تحویل، می توانند طاقت فرسا و خسته کننده باشند، زیرا تأمین کنندگان مجبور به رقابت برای رسیدن به ضرب الاجل های تعیین شده از سوی مشتری بوده و بعضی اوقات، حتی باید کمتر از میزان بار یک محموله نیز ارسال داشته باشند، یا در غیر این صورت با خطر پرداخت هزینه های سنگین به خاطر نقض کردن مفاد توافق نامه، روبرو می شوند.

 

خوشبختانه برند ها دیگر مجبور نیستند بین هزینه های بار غیرقابل پیش بینی و مخارج زیاد، یکی را انتخاب کنند. ادغام فروش به شرکت ها این امکان را می دهد تا در هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی کرده و مخارج را با استفاده از یک شبکه تأمین انحصاری، کاهش دهند.

 

یک زنجیره تأمین اشتراکی به معنای این است که شما می توانید از نگرانی در مورد مخارج بالا و هزینه های بار، رهایی یابید؛ به حدی که برخی از شرکت ها هیچ مشکلی در به اشتراک گذاشتن بار خود با رقبا ندارند، بلکه بالعکس، آن ها درک می کنند که رقابت کردن در فروشگاه بهتر از رقابت کردن در زنجیره تأمین می باشد.

 

به عنوان مثال، اگر شرکتی می خواهد تولیدات خود را به یک فروشگاه خرده فروشی بفرستد، اما فاقد تولیدات کافی برای پر کردن یک بار کامل کامیون باشد، می تواند محموله خود را با برند دیگری که در حال ارسال تولیدات خود به همان مشتری است، در یک کامیون قرار دهد.

 

مزایای اشتراک مرسولات:

 

به لطف آنچه که با عنوان "ادغام از مبدأ" شناخته می شود، تأمین کنندگان و خرده فروشان می توانند منفعت زیادی کسب کنند:

 

  1. دسترسی به نرخ های ارزان تر

با ادغام مرسولات متعلق به تأمین کنندگان مختلف، که تولیدات خود را به مراکز توزیع یکسان (یا نزدیک) ارسال می کنند، شرکت ها می توانند علاوه بر تقسیم هزینه در بین تأمین کنندگان، به نرخ های حمل بار بهتری نیز دسترسی داشته باشند.

 

  1. متحمل شدن خسارت کمتر

با ترکیب کردن محموله ها در یک بار کامیون، می توانیم ظرفیت را افزایش داده، هزینه تولیدات تحت اداره خود را کاهش و از میزان ریسک خسارت نیز بکاهیم.

 

  1. بهبود در برآورده کردن تقاضا

با ادغام فروش می توانیم تولیداتی را از تأمین کننده های مختلف خریداری کرده و آن ها را به یک انبار ادغام سازی منطقه ای بفرستیم؛ یا اینکه کالاهای مختلفی را در چندین توقف، برداشت کنیم. این امر به شرکت ها امکان می دهد سفارشات خرید کوچکتر و پر تکرار تر را پذیرفته، از پس ضرب الجل های ورودی برآمده و روند تحویل ها را تسریع کنند.

 

  1. تمرکز بر روی کسب و کار اصلی

با اجرای ادغام فروش، می توانیم مقدار زمان و کار اختصاص داده شده به دریافت مرسولات را کاهش داده و میزان وقفه های گردش کار را به حداقل برسانیم. از این رو، شرکت ها می توانند بر نیازهای مشتریان خود تمرکز کنند.

 

  1. کاستن از ردپای کربن

بهینه سازی ارسال از طریق ادغام محموله ها به ما کمک می کند تا به وسایل نقلیه کمتری ـ که دی اکسید کربن تولید می کنند ـ نیاز داشته باشیم.

 

تجارت الکترونیک و ادغام فروش

 

ادغام فروش، همچنین ظرفیت ما را برای تأمین کالاهای مختلفی که مشتریان از طریق خرید آنلاین در یک بسته واحد خریداری می کنند، افزایش می دهد؛ که این امر منجر به صرفه جویی در بسته بندی و ارسال شده و رضایت مشتری را می افزاید.

 

وقتی ما در مورد یک خرده فروش صحبت می کنیم که تمام کالاهای خود را در یک مکان واحد نگه داری می کند، هیچ مشکلی در مورد ارسال وجود نخواهد داشت؛ زیرا ما فقط باید تولیدات را در موجودی انبار یافته و آن ها را درون یک جعبه قرار دهیم. با این حال، فرایند ادغام در یک مدل چندکاناله به یک چالش بزرگ تبدیل می شود، زیرا ما به یک سیستم مدیریت سفارش عالی نیاز خواهیم داشت که شامل ویژگی ادغام تولیدات نیز باشد. با انجام این کار می توانیم کالاها را در مکان های مختلف پیدا کرده و از ایجاد بسته در هر یک از انبارهای اعزام، جلوگیری کنیم. هدف این است که هزینه های حمل بار را کمتر از بهای کل کالاها نگاه داریم.

 

شرکت سردخانه، راه حلی مناسب برای هر نوع مرسوله

 

شرکت سردخانه دارای یک سیستم ادغام فروش و راه حلی برای مدیریت سرتاسری مرسولات از مراکز توزیع تا فروشندگان می باشد که بهینه سازی سطوح خدمات و انعطاف پذیری در امر تحویل را ضمانت می کند.

 

ادغام بار، بر روی الزامات خاص هر محموله متمرکز می باشد. این امر به منظور انجام تحویل های کارآمدی است که از میان سایر معیارها، بر معیارهایی تأکید دارند که دریچه های تحویل، مشاهده پذیری، اثبات تحویل، مدیریت ریسک، مدیریت زنجیره سرد، تحویل های لیست شده و توجه به قرارگیری هر محموله در کنار دیگری را برآورده می سازند.

 

شکی نیست که همکاری با یک شرکت لجستیک ارائه کننده خدمات ادغام فروش، مانند شرکت سردخانه، منجر به پایین آمدن هزینه ها، مخارج، صدمات، خسارات و انتشار کربن می شود؛ که این امور، به نوبه خود، موجب بهبود رضایت مشتری می شوند؛ زیرا مشتری ها می دانند که می توانند هر محصولی را در هر زمانی که بخواهند، پیدا کنند.

 

منبع: Solistica

مترجم: رامین حیاتی

 

 

۵
از ۵
۳۲ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش