لوگوی سردخانه

چراکمپانی NSSPL در میان تأمین کنندگان ذخیره‌سازی سرد در هند بهترین است؟

cold storage - سردخانه

 

نام Natural Storage Solutions Private Limited در میان تأمین کنندگان سردخانه است. دلیل این امر این است که این شرکت در 22 سال گذشته تأمین کننده‌ی سردخانه بوده است. Natural Storage Solutions Private Limited برای تولید 18 تا 20 سردخانه در سال کار می کند. Natural Storage Solutions Private Limited همچنین ذخیره سازی سردخانه را در خارج از کشور تأمین می‌کند. سال گذشته، سنگال در آفریقا دو سردخانه‌ی سیب زمینی برای این شرکت در کشور تهیه کرد. سردخانه‌های ذخیره‌سازی این رقم از سیب زمینی برای شرکت محلی سنگال ساخته شده و دولت سنگال نیز به ایجاد این سردخانه کمک کرده است.

 

این شرکت 450 کارمند باتجربه دارد. مهندس فنی خوبی دارد.کارمندانی با تجربه‌ی 12-15 سال در Natural Storage Solutions Private Limited کار می‌کنند. یک بخش جداگانه نیز در این شرکت برای کارکرد یارانه‌های سردخانه وجود دارد. بخش یارانه‌ی ذخیره سازی سرد به ما کمک می‌کند تا یارانه‌ی مربوط به یک شرکت هندی که منبع سردخانه را برای ما تأمین می‌کند، به راحتی بگیریم. این شرکت در شهر چترال، گجرات واقع شده است که حدود 40 کیلومتر از احمدآباد فاصله دارد.

 

اگر واقعاً به دنبال تهیه‌ی سردخانه هستید می‌توانید از شرکت ما بازدید کنید. شرکت ما از راه اندازی سردخانه تا ایجاد سردخانه به شما کمک خواهد کرد. حتی پس از تبدیل شدن به سردخانه، شرکت ما با راه اندازی سردخانه به شما به مدت 3 تا 4 سال خدمات سردخانه را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین آموزش کامل برای کارکنان سردخانه را ارائه می‌دهد. شرکت ما همچنین برای ذخیره سازی سرد از طریق اینترنت شما را پشتیبانی می‌کند. اگر تأمین کنندگان سردخانه از طریق شرکت ما سردخانه‌ی مورد نیاز خود را تهیه کنند، این شرکت می‌تواند از بسیاری جهات به شما کمک کند. ما همچنین پشتیبانی خوبی را پس از فروش به تأمین کننده‌ی خود ارائه می‌دهیم.

 

cold storage - سردخانه

 

شرکت سردخانه‌ای فرخ بسته به نیاز شما سردخانه را تأمین می‌کند. پس از تهیه‌ی سردخانه، اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی نگهداری سبزیجات و میوه‌ها در سردخانه به شما ارائه می‌دهد. همچنین در بخش مربوط به تنظیمات دمایی، به تنظیم دما در سردخانه‌ی شما کمک خواهد کرد. شاید سؤال اصلی در ذهن شما این بود که بهترین تأمین کنندگان سردخانه در ایران کدامند؟ بنابراین ما کاملاً در این زمینه به شما کمک کرده‌ایم. تیم تخصصی ما آماده‌ی استقبال از شما مشتریان گرامی است که در صورت نیاز به مشاوره و تهیه‌ی سردخانه‌ی مناسب شغل مورد نظر شما، تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

 

چنانچه برای تأمین سردخانه‌های صنعتی جهت ذخیره‌سازی محصولات خود به مشاوره‌ی تیم تخصصی ما نیاز دارید، اینجا کلیک کنید.

 

منبع: www.nsspl.in

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۶ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش