لوگوی سردخانه

الزامات سلامت محیط کار در انبار و سردخانه مواد غذایی در زمان شیوع کرونا

 فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در انبار و سردخانه مواد غذایی 

 

شناسایی راه   های انتقال عامل ایجادکننده بیماری نقش مهمی در کنترل آن دارد. راه های انتقال این ویروس هنوز به طور دقیق مشخص نشده  است ولی  به عنوان یک اصل کلی ویروس های تنفسی به طور عمده از طریق ریز قطرات یا از طریق سرررفه یا عطسه و یا لمس اشیا آلوده منتقل میگردند. بر اساس  دانسته های کنونی این بیماری از یک طیف ملایم تا شدید با علایمی همچون تب، سرفه، تنگی نفس می تواند بروز نماید و در موارد شدید تر ممکن است منجر به ذاتالریه، نارسایی کلیه و مرگ گردد.

 

COVID-19 کوید-19

 

درصد مرگ ناشی از این بیماری   هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. با عنایت به آخرین اطلاعات، انتقال ویروس کرونا از انسان به انسان از طریق سرفه، عطسه، تخلیه  ترشحات بینی و دهان در محیط می باشد. این ویروس  می تواند در فاصله 1 تا 2 متری از طریق سرفه یا عطسه منتقل شود. راه دیگر انتقال، تماس دست  ها با محیط و سطوح آلوده به ویروس مانند تجهیزات، دستگیره در ها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله ها، پریز و کلیدهای برق و کلیه وسایلی است که به طور عمومی و مشترک  استفاده  می شود شامل اسکناس، اسناد و مدارک دست به دست شده و نظایر آن. بنابراین حائز اهمیت است پس از تماس با هر فرد یا اشیاه مشکوک دست با آب و صابون شستشو گردد. 

 

 دانلود فایل PDF 

۵
از ۵
۳۸ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش