لوگوی سردخانه

مولد ماندن در دوران غیر مولد

covid19

 

مولد ماندن در دوران غیر مولد
 

هنگام رانندگی در اطراف محله خود متوجه شدم که افراد بیشتری وسایل خود را بیرون می گذارند. آیا شما هم متوجه این موضوع شده اید؟

برای یک لحظه در مورد این مسئله فکر کردم و بعد فهمیدم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. مردم در حال استفاده از تعطیلی دوران ویروس برای مرتب کردن ، تمیز کردن ، و انجام پروژه های تعویق افتاده، هستند. نتیجه این امر، افزایشی کوچک در اعانات کنار پیاده رو است.

 

در دنیای تجارت نیز همین اتفاق می افتد. هیچ کس نمی توانست آنچه را که اکنون در حال گذر از آن هستیم، پیش بینی کند. مهم نیست که "کارشناسان" چه می گویند؛ هیچ نوش دارویی، برای آنچه عملیات های تجاری را آزار می دهد، علاج لازم را فراهم نمی کند. هیچ سُس محرمانه ای برای زنجیره تأمین یا هیچ حل المسائلی وجود ندارد. پاسخ های یک اندازه و یک شکل برای همه مشاغل مناسب نیست. چه کسی انتظار داشت که رهبران سیاسی در یک لحظه بخش بزرگی از اقتصاد را معدوم کنند؟

 

اصولاً از نظر کسب و کار ، شما چه در حال کنونی و چه در آینده با شروع بهبودی اوضاع، کاملاً متکی به خودتان خواهید بود. اما برخی صاحبان مشاغل نیز هستند که مانند آن خانه داران که در زمان تعطیلی به جهت ویروس، با انگیزۀ مرتب سازی در حال تمیز کردن گاراژ بودند، همین کار را انجام می دهند.

 

لحظه آموختنی دردناک

 

مدیران باهوش مشاغل، به جای اینکه منتظر بیماری همه گیر یا اختلال از انسان برآمده بعدی باشند، در حال استخراج دانش از تحقیقات جنایی بر روی اقدامات خود که در اثر استرس کووید19 انجام دادند، و به دور انداختن اقدامات بد خود به کنار پیاده رو هستند.

بهبود روش های خرید؟ آری. ارتقای فناوری؟ آن هم همین طور. سازماندهی عملیات انبارداری؟ پیدا کردن شرکای جدید لجستیک؟ تجدیدنظر و گسترش در برنامه ریزی اختلال در تجارت؟ آن ها همۀ این کارها را می کنند.

 

برای بعضی ها پاسخ در رفع اختلال گسترده با شتاب دادن تغییر جهت به پلتفرم های دیجیتال است. برای بسیاری، عادات خرید مشتری به طور قابل توجهی تغییر کرده است، و ویروس برای کسانی که دیر به مهمانی تجارت الکترونیک پیوستند، داروینیسم دیجیتال را افزایش داده است.

 

darvin

 

(توضیح مترجم: داروینیسم دیجیتال، تکامل رفتار مصرف کننده در زمانی ست که جامعه و فناوری سریعتر از توانایی سازگاری، تکامل می یابند.)
براساس شاخص خرید جهانی Salesforce ، تعداد خریداران دیجیتال منحصراً نسبت به سال گذشته در سه ماه اول 2020 ، به میزان 40درصد افزایش یافته است. خریداران دیجیتال، در مقایسه با سه ماه اول 2019، رشد درآمدی 20 درصدی را تجربه کرده اند.
خرید از طریق تجارت الکترونیک در دوران ویروس، از میزان خرید ایام تعطیلات قبل از دوران همه گیری در سال 2019 که خود آمار بالایی هم داشت، سبقت گرفته است.

تجارت و خرید مصرف کننده در دنیای پس از همه گیری چگونه خواهد بود؟ آیا عادات مصرفی به حالت عادی بر می گردد؟ نه کاملاً. افزایش بزرگ در تعداد کارکنان دائمی از خانه، زمان و نوع آنچه مردم خریداری می کنند را تغییر می دهد. همچنین مصرف کنندگان بیشتری با فرهنگ تجارت الکترونیک آشنا شده و از این مسیر باز نمی گردند.

 

یک گزارش جدید از موسسه تحقیقات Capgemini از این پویایی (در تجارت الکترونیک) پشتیبانی می کند ، و می گوید که پس از پایان یافتن تعطیلات دوران همه گیری ، افزایش در الگوهای خرید آنلاین مصرف کنندگان ادامه خواهد یافت. استفاده از زمان (کنونی) برای سازماندهی شیوه های تجاری که موفقیت در آن محیط(پس از تعطیلات دوران همه گیری) را تضمین کند، بهترین روش برای مولد بودن، در یک دوران غیر مولد است.

 

منبع:     www.inboundlogistics.com
نویسنده : Keith Biondo ناشر مجله Inbound Logistics
مترجم: رامین حیاتی 

۵
از ۵
۳۸ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش