لوگوی سردخانه

چگونگی ارتباط و ساخت یک رابطه موفق با لجستیک شخص ثالث

communicate

 

رابطه یک شرکت با لجستیک شخص ثالث (3PL) فقط نباید در حیطه فاکتورها و هزینه ها باشد. این رابطه باید درباره ارزشی باشد که توسط آن شرکت برای شما آفریده می شود. اگر جویای بهترین نتیجه از طریق برون سپاری عملیات لجستیک هستید، شما نیازمند برقراری یک رابطه موفق با لجستیک شخص ثالث می باشید.

 

محور همه روابط موفق، ارتباطات است. باید به یاد داشته باشید که شرکتی که برای جابجایی بار دریایی، حمل و نقل هوایی و لجستیک استخدام کرده اید، در نهایت بر ثمره کار شما تأثیر خواهد داشت. ارتباطات به شما این امکان را می دهد که از اشتباهات و مسائلی که باعث می شود اعتماد به یکدیگر از دست بدهید، دوری کنید. ارتباطات، بیش تر پرسیدن سوالات درست در زمان مناسب، برای روشن شدن هر شک و تردید موجود است. از این رو، شناختن نحوه برقراری رابطه نیز دشوار است.

 

 

راه هایی که ارتباطات می تواند به موفقیت رابطه با لجستیک شخص ثالث (3PL) کمک کند:

 

مشخص کردن انتظارات:

این امر ضروری است که شما به وضوح مشخص کنید که انتظارات شما از شرکت لجستیک شخص ثالث (3PL)  چیست. صرفاً ذکر "ارائه خدمات خوب" کافی نیست. در مورد نیازهای دقیق خود صحبت کنید. از این طریق، شرکت لجستیک می تواند برنامه ها و استراتژی های لازم را برای برآورده ساختن آن نیازها و در نهایت ایجاد روابط بهتر لجستیک شخص ثالث انجام دهد. انتظارات واضح و مشخص به تضمین پاسخگویی نیز کمک می کند.

contract

 

بررسی قرارداد:

اختلافات قراردادی یکی از بزرگترین دلایل خراب شدن روابط است. بهترین راه برای جلوگیری از آنها ، بررسی دقیق قرارداد هنگام پیش نویس یا ارسال برای شماست. تمام جزئیات را بررسی کنید. سپس با شرکت لجستیک شخص ثالث 3PL تماس بگیرید و هرگونه نکاتی را که در مورد آنها شک دارید روشن کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ ابهام یا عدم قطعیتی وجود نداشته باشد. چنین معیارهایی شما را از مشکلاتی که در آینده ممکن است به وجود بیایند، نجات می دهد و بر روابط لجستیک شخص ثالث تأثیر می گذارد.

 

 

شرح مشکلات:

علی رغم تلاش هر دو طرف، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. نادیده گرفتن این مشکلات فقط آنها را پیچیده تر کرده و در انتهای کار روابط را خراب می کند. ضروری است که این مشکلات به طور واضح با لجستیک شخص ثالث 3PL و توزیع کننده لجستیک سردخانه به بحث گذاشته شود. از این گذشته، شرکت فقط در صورتی می تواند مشکلات را برطرف سازد، که بداند مشکلات چه هستند. با برقراری ارتباط در مورد مشکلات، شما به آنها فرصت می دهید تا روی آن موضوعات کار کرده و بر آنها غلبه کنند.

 

گفتگو در مورد اهداف آینده:

شما مطمئناً در مورد جایگاه شرکت خود در درازمدت، ایده ای در سر دارید. با اینکه ممکن است شما اهداف مشخصی داشته باشید، اگر ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث 3PL شما از این امر آگاه نباشد، به لجستیک شما کمکی نمی شود. هر دو طرف باید از اهداف آینده یکدیگر آگاه باشند تا بتوانند برای ادامه موفقیت، یک برنامه عملی مناسب تهیه کنند.

 

report

 

 

ارزیابی عملکرد:

بررسی پیشرفت های حاصل شده و وضعیت فعلی رابطه بین شرکت شما و ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث 3PL ، ضروری است. شما باید بدانید که آیا شرایط توافق شده و تحویل داده شده یکی است یا خیر. علاوه بر این، تغییرات در بازار، قوانین و استراتژی ها، ممکن است تأثیر خود را بر روند پیشرفت لجستیک بگذارد. ارزیابی کردن، شما را قادر می سازد تا برنامه های خود را با هم به روز کنید و هرگونه امکان مشاجره را که می تواند بر روابط لجستیک شخص ثالث 3PL تأثیر بگذارد، در این زمینه از بین ببرید.

 

فرقی نمی کند که بخواهید خدمات حمل و نقل دریایی یا خدمات حمل و نقل هوایی را دریافت کرده یا خدمات سردخانه را برون سپاری کنید. هنگام استخدام کردن یک شرکت لجستیک شخص ثالث 3PL، باید ارتباط با آن را به یک اصل تبدیل کنید. از فرض کردن و رها کردن ابهامات در دستورالعمل ها بپرهیزید. ارتباط برقرار کرده و تمامی ابهامات را برطرف کنید تا روابط بهتر با لجستیک شخص ثالث 3PL ، شکوفا شود.

 

منبع: 20cube.com

مترجم: رامین حیاتی

۵
از ۵
۳۶ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش