لوگوی سردخانه

کیسه نایلون‌های نانو و ظروف تازه نگهدار سبزی گشنیز

Coriander

ظروف تازه نگهدار و کیسه نایلون‌های متعادل کننده‌ی اتمسفر (ساخته شده با تکنولوژی نانو)، برای بسته‌‌بندی کردن سبزی گشنیز به منظور افزایش ماندگاری محصول، در ابعاد مختلف، طراحی شده‌‌اند. در فرآیند ساخت این کیسه نایلون‌ها و ظروف تازه نگهدار، از فیلم LDPE-MAP با شفافیت بالا استفاده شده است.

  

موادی که برای ساخت ظروف MAP استفاده می‌شود، دارای "گواهینامه‌ی مواد پلاستیکی در تماس با غذا" می‌باشند. استفاده از این ظروف و کیسه نایلون‌ها، مزیت نگهداری طولانی و سالم از محصولات کشاورزی و حمل و نقل آسان آن‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد. با نگهداری میوه، صیفی و سبزی در این کیسه نایلون‌ها و ظروف تازه نگهدار، امکان انبار کردن این محصولات در سردخانه را، بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی، میسر می‌سازیم.

 

 شیوه‌های بسته‌بندی کیسه نایلون‌های نانو تازه نگهدار گشنیز

محصولات را داخل کیسه نایلون‌های نانو ریخته و به آرامی با فشردن کیسه‌ها، اجازه‌ی خروج هوا از آن‌ها را بدهید. دهانه‌ی کیسه را چندین بار چرخانده و سپس آن را جمع کرده و با استفاده از بست‌های پلاستیکی یا نوارهای لاستیکی، کیسه نایلون‌ها را محکم ببندید. همچنین شما می‌توانید مستقیماً با دستگاه بسته‌بندی حرارتی، کیسه نایلون‌ها را مهر و موم کرده و بلافاصله آن‌ها را در سالن سردخانه قرار دهید. 

Coriander

 

ذخیره‌سازی گشنیز با استفاده از کیسه نایلون‌های نانو: 

برنامه‌های FreshPlus MAP ما امکان ذخیره‌سازی و حمل و جابجایی گشنیز را بدون افزودن یخ به آن فراهم می‌کند که این برنامه‌ها دارای مزایایی همچون کاهش وزن هنگام حمل و نقل به دلیل عدم استفاده از یخ و صرفه‌جویی در هزینه به موجب عدم استفاده از جعبه‌های مخصوص حمل و نقل می‌باشد. همچنین هزینه‌های کارگری کاهش یافته و از رشد و تکثیر باکتری به دلیل رطوبت بالای ناشی از مصرف یخ ممانعت به عمل می‌آید. خسارات تجاری ناشی از تغییر رنگ محصول از بین رفته، جلوگیری از خشکی و نازک شدن ساقه‌های گشنیز کرده و سبزی گشنیز تازه نگه داشته می‌شود. محیط مناسب و فاقد اتیلن کیسه نایلون‌ها، ترکیب جوی متعادلی از دی اکسید کربن (CO2) به میزان 5 تا 15 درصد و اکسیژن (O2) به میزان 1 تا 5 درصد را در محیط داخل کیسه نایلون‌ها پدید می‌آورد. فضای داخلی کیسه، میزان رطوبت هوای اطراف گشنیز را در یک سطح مطلوب برای این محصول نگه داشته و باعث حفظ رنگ و طعم و عطر گشنیز می‌گردد. افزون بر این، کیسه نایلون‌ها و ظروف ظروف تازه نگهدار نانو، به میزان قابل توجهی، مانع از دست دادن آب محصول می‌شوند. از این رو، کیسه نایلون‌ها و ظروف تازه نگهدار، باعث جلوگیری از پلاسیدن و کاهش وزن محصول شده؛ سبب کاهش ضایعات گشنیز می‌گردد و مانع افت ارزش محصول می‌شود.

 

شرایط انبار گشنیز در سردخانه با استفاده از کیسه نایلون‌های نانو و ظروف تازه نگهدار:

14 روز در دمای 2 درجه‌ی سانتی‌گراد

 

ماندگاری گشنیز در پیشخوان فروشگاه:

3 روز در دمای 20 درجه‌ی سانتی‌گراد

Coriander

 روش‌های بستن دهانه‌ی کیسه نایلون‌های تازه نگهدار نانو: 

دهانه‌ی کیسه نایلون را پیچانده و به کمک نوارهای لاستیکی یا بست‌های پلاستیکی، دورش را بسته و یا اینکه با دستگاه بسته‌بند حرارتی، دهانه‌ی کیسه نایلون‌ها را مهر و موم کنید.

 

دمای مهر و موم کردن دهانه‌ی کیسه نایلون‌های نانو:

140 تا 160 درجه‌ی سانتی‌گراد

 

شرایط نگاهداری کیسه نایلون‌های نانو در انبار: 

به دور از تابش مستقیم نور خورشید، گرما و رطوبت نگاهداری شوند.

 

 چنانچه تمایل به خرید کیسه نایلون و ظروف تازه نگهدار نانوی سردخانه دارید، به بخش ​​کیسه نایلون‌ و ظروف تازه نگهدار نانو میوه مراجعه کنید.

 

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش