لوگوی سردخانه

5 دلیل برای استفاده از سردخانه‌های صنعتی (بخش دوم)

اهمیت سردخانه‌های صنعتی

چنانچه به سیستم‌های خنک کننده با کیفیت بالا اطمینان دارید و می‌خواهید محصولات شما در بهترین حالت ممکن نگهداری شود، یک سردخانه‌ی صنعتی می‌تواند گزینهای ایده‌آل جهت ذخیره‌سازی مطلوب نیازهای شما باشد. مزایای واضح و طبیعی بسیاری در انتخاب یک سردخانه‌ی صنعتی و MTcss وجود دارد، تیمی از متخصصان یخچال و فریزر با تجربه‌ی ترکیبی در زمینههای تخصصی با بیش از 50 سال فعالیت، به منظور راهنمایی شما در این زمینه بسیار مناسب است. ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا بفهمید چرا امروزه شما باید در یک سردخانه‌ی صنعتی سرمایه‌گذاری کنید.

 

سردخانه صنعتی

 

4) از مزایای تنوع فوق‌العاده استفاده کنید

ما قبلاً نیز گفتیم که تنظیم دمای سردخانه بنا به نیاز شما تا چه میزان آسان است، اما هنوز عناصر دیگری وجود دارد که می‌توانند متناسب با نیازهای شرکت شما سازگار شوند. محصولاتی که به فضای ذخیرهسازی خشک و خنک نیاز دارند، از رطوبت‌گیر ساخته شده‌ی یک سردخانه بهره‌مند می‌شوند و این گزینه‌های ذخیره‌سازی در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و طرح‌های مختلف موجود است، بنابراین انتخاب مدل مناسب برای شما آسان است.

 

5) از محافظت مطمئن اطمینان حاصل کنید

قفل و گزینه‌های برنامه نویسی اضافی تنها گزینه‌های امنیتی نیستند که سردخانه‌های صنعتی ارائه می‌شوند. در صورت قطعی برق، بسیاری از مدل‌ها دارای سیستم‌های پشتیبان داخلی هستند که از خراب شدن کالاهای شما جلوگیری می‌کنند. قطع برق یک کابوس برای بسیاری از شرکت‌هایی است که در کالاهای منجمد شونده یا یخچال و فریزر خرید و فروش می‌کنند و هزینه‌ی تولید غیرقابل فروش آن می‌تواند هزاران پوند باشد - اما وقتی سردخانه‌ی صنعتی را انتخاب می‌کنید، این مسئله هرگز مشکلی ایجاد نمی‌کند.

 

سردخانه صنعتی

 

6) از کجا می‌توان سردخانه‌ی صنعتی مناسب را پیدا کرد؟

اگر تمام مزایای فوق به نظر چیزی می‌رسد که می‌تواند تغییر بزرگی در تجارت شما ایجاد کند، MTcss  برای شما مناسب است. ما سردخانه‌های منحصر به فرد و با هدف خاص را ارائه می‌دهیم تا متناسب با نیازهای خاص هر شرکتی که به ما نزدیک می‌شود، تمامی مراحل تحویل و نصب آن را طبق تعهد، خودمان انجام دهیم. ما همچنین قطعات یدکی با کیفیت بالا را تأمین می‌کنیم و برای سهولت و آرامش خاطر شما کار تعمیر و نگهداری را نیز انجام می‌دهیم. بنابراین، اگر شما علاقه‌مند به سرمایهگذاری در یک اتاق سرد صنعتی کاملاً جدید هستید که دقیقاً با توجه به مشخصات شما ایجاد شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که امروز با شماره تلفن 02632775424 و 02632775434 تماس یا از طریق وبسایت https://sardkhane.com با MTcss در ارتباط باشید. تیم دوستانه و آگاه ما در مورد نیازهای شما با شما صحبت می‌کنند و بلافاصله برای ایجاد راه حل مستقیم، بی درنگ شروع به کار می‌کنند.

 

منبع: mtcss.co.uk

 

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۸ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش