لوگوی سردخانه

ذخیره سازی گوشت در سردخانه

صنعت ذخیره سازی سرد گوشت

CRS گزینه‌های مختلفی را برای ذخیره سازی در صنعت گوشت همراه با کنترل دما فراهم می‌کند که برای پاسخگویی به خواسته‌های شما ایده آل است و متناسب با نیاز شماست.

 

ذخیره سازی گوشت

 

خواه فروشگاه سردخانه‌های گوشتی ما باشد، چه اتاق‌های سرد سیار یا محدوده‌ی فریزرهای بلاست ما، ما می‌توانیم با کشاورزان و کشتارگاه‌های محلی کار کنیم تا گوشت یا مرغ شما را در بهترین شرایط ممکن نگهداری کنیم تا بتوانیم محصولات گوشتی را برای مشتریان خود ذخیره یا حمل کنیم.

 

تجهیزات جدید و مرمت شده برای اجاره کردن، اجاره دادن یا خرید با قیمت بی نظیر برای دوره‌های اجاره‌ی شش ماهه و بالاتر در دسترس است.

 

یخچال تجاری و چیلرهای گوشتی

در مجموعه‌ی سردخانه‌های فرخ، مجموعه‌ای از فریزرهای بلاست و سردخانه‌ها با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که سبب می‌شود بتوانیم محدوده‌ی گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان اراده داده و در ارائه‌ی خدمات مختلف، محدودیتی نداشته باشیم. سردخانه‌های یدکی بزرگ ما می‌توانند حداکثر 100 پالت گوشت را ذخیره کرده و آن را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند و ضایعات و تلفات ناشی از نگهداری نا مناسب محصولات گوشتی را برای حفظ و افزایش میزان سود شما کاهش دهند.

 

بسته بندی گوشت قرمز

 

سردخانه‌های ما قابلیت استفاده‌ی چند گانه برای مخصولات مختلف را دارند، نه تنها قابلیت منجمد نمودن گوشت را دارند، بلکه امکان یخ زدایی در همان محفظه که می‌تواند به دمای مثبت 35 درجه‌ی سانتی‌گراد برسد نیز وجود دارد. یک محیط ایده آل را می‌توان تنظیم و به راحتی نگهداری کرد که داخل آن از جنس استیل ضد زنگ است و به راحتی تمیز می‌شود.

 

سردخانه‌های مجموعه‌ی ما می‌توانند در مقایسه با رقبا به طریقی دیگر کمک کنند زیرا تمام هزینه‌های جاری در همه‌ی دماها در سردخانه‌های ما مقرون به صرفه است، به این معنی که در طولانی مدت در مقابل هزینه‌های بالای انرژی، می‌توان هزینه‌های بیشتری را صرفه جویی کرد.

 

ذخیره سازی تولید گوشت

از آنجا که سردخانه‌های ما ضد آب و ضد هوا هستند و به هیچ گونه برنامه ریزی احتیاج ندارند، می‌توانند در هر مکانی از سایت که امکان دسترسی به آن‌ها بیشتر باشد، قرار گیرند. با روشنایی داخلی و قابلیت باز شدن سردخانه از داخل، می‌توان گوشت را استخوان زدایی کرد و در محل تماس با آن کار کرد.

 

انبار کردن گوشت قرمز

 

نظارت بر زنجیره‌ی تأمین

ما همچنین می‌توانیم انواع محصولات راه حل نظارت بر زنجیره‌ی تأمین از جمله نظارت بر دما، ردیابی، ثبت و گزارش را عرضه کنیم. این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا سیستم ما در صورت بروز هرگونه مشکلی با شما تماس گرفته و از طریق متن یا پست الکترونیکی شما را در جریان مشکلات ایجاد شده قرار دهد.

 

در صورت تمایل به اجاره و یا تهیه‌ی سردخانه‌های مجهز و تخصصی فرواورده‌های گوشتی خود، اینجا کلیک کنید

 

منبع: www.crscoldstorage.co.uk

مترجم: مونا سلیمانی

 

 

 

 

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش