لوگوی سردخانه

عیب یابی سردخانه های فریونی

مقدمه:

در صنعت، امروزه استفاده از انواع سردخانه ها بسیار رایج شده است. یکی از این موارد سردخانه های فریونی می باشد. عیب یابی سردخانه های فریونی بسیار مهم می باشد. در صورتی که  در سیستم سرمایشی این نوع از سردخانه ها ایرادی باشد  منجر به  خسارات بسیار زیاد خواهد شد.

 انواع سردخانه

 

مزایای سردخانه های فریونی و لزوم عیب یابی سردخانه های فریونی:

این نوع از سردخانه ها از جدیدترین نسل سردخانه ها می باشند. این نوع از سردخانه ها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. در اندازه و انواع مختلف ثابت و پرتابل تولید شده اند. 

با توجه به تکنولوژی و امکانات این سردخانه ها عیب یابی سردخانه های فریونی نیز اهمیت خاصی پیدا می کند. در این بخش به مزایای این سردخانه ها اشاره خواهیم کرد:

  1. مبرد در این نوع سردخانه ها غیر سمی می باشد: این نوع از مبرد ها باعث آلودگی محیط زیست نشده و در صورت داشتن نشتی و ایراد باعث آلودگی محیط و مواد موجود داخل سرد خانه نخواهد شد.
  2. خطر کم آتش سوزی در این سردخانه ها: در عیب یابی سردخانه های فریونی مشخص شده است که مبرد این نوع از سردخانه ها غیر قابل اشتعال می باشد. این خود یک امتیاز بسیار بزرگ در بخش صنعتی می باشد. 
  3. در این سردخانه ها با رعایت قوانین HACCP ساده میتوان ایمنی و امنیت کارکنان و محیط زیست را حفظ کرد. این موارد به دلیل سطح ایمنی بالای این تجهیزات می باشد.

تولید این نوع سردخانه ها در اندازه های بزرگ، کوچک و متوسط امکان پذیر است. که همین  مورد باعث می شود که  عیب یابی سردخانه های فریونی به راحتی و به سرعت انجام پذیرد.

 

 انواع تجهیزات

 

معایب سردخانه های فریونی و نقش عیب یابی سردخانه های فریونی در کمتر شدن این معایب:

1. در صورتی که عیب یابی سردخانه های فریونی به موقع انجام نشود و گاز این سردخانه ها به بیرون نشت کند باعث آسیب بسیار زیاد به محیط زیست خواهد شد.

2. گران بودن تجهیزات و گاز های فریونی مورد استفاده در این سردخانه ها: در این وضعیت اقتصادی و گرانی همواره  قیمت و صرفه اقتصادی یکی از مهمترین موارد برای خرید و استفاده از تجهیزات صنعتی می باشد.

3. لزوم عیب یابی سردخانه های فریونی: به دلیل اینکه گازهای فریونی بی بو و رنگ هستند در صورت نشت هیچ نشانه ای ندارند. به همین دلیل باید مراحل چک و عیب یابی به صورت مستمر صورت پذیرد.


 

نحوه عیب یابی سردخانه های فریونی:

در صنعت نگهداری دستگاه ها و تجهیزات بسیار مهم می باشد. زیرا علاوه بر اینکه از آسیب بیشتر  به دستگاه ها ممانعت به عمل می آورد باعث کاهش هزینه های تعمیر نیز می شود. در این بخش به مهمترین موارد عیب یابی این سردخانه های اشاره خواهیم کرد:

1. چک کردن کمپرسورها: مشکلات برقی، اتصالات کوتاه و اتصالات در مسیر سیم ها از دلایل ایجاد مشکلات کمپرسور می تواند باشد. خاموش شدن کمپرسور، روشن و خاموش شدن لحظه ای و مشکلات مکانیکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه می باشد.

2. در عیب یابی سردخانه های فریونی بایستی دمای محفظه سرد همواره کنترل شود: زیرا یکی از رایج ترین مشکلات سردخانه ها نوسان دمای این محفظه ها می باشد. گرم بودن بیش از حد این محفظه، سرد بودن بیش از حد و عدم دمای درست تنظیمی از مشکلات این محفظه می باشد. در صورت ایجاد سرمای زیاد علاوه بر انجماد محصولات باعث یخ زدگی مایعات داخل لوله ها و اتصالات و دیواره محفظه می شود. در صورت ایجاد دمای زیاد هم باعث ایجاد خرابی در محصولات موجود خواهد شد. 

3. عیب یابی در مبرد: عیب یابی سردخانه های فریونی در مبرد با میزان مکش ارتباط مستقیم دارد. بایستی  دلایل کاهش و افزایش میزان مکش تشخیص داده شده و رفع شود. عمده مورد پایین بودن فشار مکش نشت گاز از مبرد می باشد. 

 

 تکنولوژی جدید

 

برای خرید سردخانه های فریونی کدام فروشگاه را انتخاب کنیم؟

زمانی که شما برای خرید این نوع سردخانه ها اقدام می نمایید باید از مرکزی خرید خود را انجام دهید که به صورت دوره ای عیب یابی سردخانه های فریونی را نیز انجام دهد. ما به شما سایت https://sardkhane.com/ را معرفی می کنیم.

 

سایت https://sardkhane.com/ علاوه بر عیب یابی سردخانه های فریونی به صورت دوره ای چه ویژگی های دیگری دارد؟

این سایت و فروشگاه علاوه بر موارد ذکر شده دارای خدمات زیر برای کاربران و مشتریان خود می باشد:

1. ساخت سردخانه: این فروشگاه علاوه بر عیب یابی سردخانه های فریونی قابلیت ساخت صفر تا 100 انواع سردخانه ها را دارند. 

2. اجاره سردخانه: در مواردی که مشتریان نیاز به استفاده از سردخانه به صورت موقت دارند و یا بودجه کافی برای خرید این تجهیزات را ندارند می توانند  از این نوع خدمات این شرکت استفاده نمایند.

3. سردخانه میوه: این شرکت و سایت قابلیت ساخت انواع سردخانه میوه به صورت تخصصی و بسته به نوع محصول را دارد.

4. سردخانه صنعتی: در این شرکت ساخت انواع سردخانه های صنعتی با بهترین تجهیزات و کیفیت امکان پذیر می باشد.

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش