لوگوی سردخانه

مشاوره سرمایه گذاری در صنعت سردخانه

ساخت سردخانه

 

مشاوره سرمایه گذاری در صنعت سردخانه

 

مشاوره سرمایه گذاری مشاوره ای است که شما را به سمت یک سرمایه گذاری مطمئن و روشن سوق میدهد . هدف از راه اندازی این جلسات مشاوره ، این است که شما سرمایه گذاران که از این صنعت هیجگونه اطلاعی ندارید را به سمت یک هدف مشخص بکشاند تا سرمایه گذاری در این صنعت را خود ، و با آگاهی انتخاب کنید.یکی از بزرگترین ویژگی های این مشاوره ، این است که در طی این مشاوره شما با اعداد دقیق اما کلی ، درگیر خواهید شد و تصمیم گیری کاملا روشن و ساده خواهد بود . . . . . . . با ما همراه باشید!

  • آیا سردخانه بسازیم یا نه ؟
  • آیا ساخت سردخانه به صورت کلی صرف اقتصادی منطقی دارد یا خیر ؟
  • ساخت یک سردخانه با مشخصات مشخص ، به چه مقدار سرمایه نیاز دارد ؟
  • این سرمایه گذاری طی چه مدت و چگونه باز میگردد ؟
  • درآمد یک سردخانه چگونه محاسبه می شود ؟

این ها همه از سوال هایی است که هر سرمایه گذاری ، قبل از ورود به این نوع سرمایه گذاری از خود می پرسد و برای رسیدن به این جواب ها که در اصل مهمترین بخش از این سرمایه گذاری محسوب می شوند ، سراغ کسانی می روند که اصلا تخصصی در رابطه با مدیریت و درآمد سردخانه ندارند !!!

اکثر پیشنهاد قیمت هایی که شما از شرکت های فعال در زمینه سردخانه سازی(و نه صرفا عده ای نصاب سردخانه) می گیرید ، با مبلغ سرمایه گذاری شما بسیار متفاوت است که دور از انتظار هم نیست و هم سرمایه گذار و هم پیمانکار به بخشی از آن واقف هستند به طور مثال هر دو طرف میدانند هزینه هایی مثل هزینه احداث ساختمان های اداری و باسکول و لیفتراک هم خواهید داشت اما در این جا منظور هزینه هایی است که غیرقابل پیشبینی هستند وعملا به غیر از این که تجربه این کار را داشته باشید راه دیگری برای مبارزه با آن نخواهید داشت.

در برخی موارد اوضاع بدتر هم میشود.....

اینطور که پیمانکاران از همه ی هزینه های جانبی به شما ، حرفی نمیزنند و بخش عمده ی آن را با شما مطرح می کنند و از جزئیات چشم پوشی می کنند و استدلال آن ها هم این است که اگر از این هزینه ها حرفی به میان بیاید دگر شما نسبت به ادامه همکاری تمایلی نشان نمی دهید ( و عملا کار را از دست خواهند داد) و بخاطر اینکه ادامه همکاری به بن بست نرسد ، رو به حرف های عجیب و غریب می آورند !! لازم به ذکر است که این نوع ترفندها تا  امروز قربانیان کمی هم نداشته است. یادمان نرود که ، این هزینه های پیش بینی نشده ، ممکن است در مواردی هزینه های نهایی پروژه ی شما را تا 20 و 30 درصد ویا حتی بیشتر افزایش دهد و این مقدار ، در شرایط یک سردخانه بزرگ که صحبت از 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری است، بسیار قابل توجه خواهد بود.

یک مثال ساده می تواند اهمیت این را موضوع را بیشتر روشن سازد :

 مثل هر بنای دیگری ساخت سردخانه نیز چالش هایی از لحاظ معماری و کاربرد دارد . تصور کنید که شما  سردخانه ای 5000 تنی بالای صفری بسیار خوبی ساخته اید و از لحاظ برودت به شکل خوبی در حال کار و تولید برودت است اما بعد از چند ماه متوجه می شوید متراژ سکوی بارانداز خود را مناسب ظرفیت سردخانه تان انتخاب نکرده اید و این باعث مشکلاتی برای شما شده است و یا اینکه اصلا این مقدار سکو بارانداز ، از مقدار مورد نیاز شما بسیار بیشتر است و عملا بخشی از هزینه ای که شما برای تجهیز سردخانه تان صرف کرده اید ، هدر رفته و یا راندمان مورد نظر را نداشته است!

و همینطور مثال های بسیار زیاد دیگری که می شود در این رابطه مطرح کرد.

امثال این نوع مشکلات ممکن است بسیار ، برای شما اتفاق بیفتد و یادمان نرود که ممکن است این تجربه کردن ها بسیار برای ما گران تمام شوند و در برخی از موارد باعث شکست سرمایه گذاری ما شوند.پس الزامی است که بحث مشاوره را بسیار جدی بگیرید و درباره آن بسیار پرس و جو کنید و نظر تمامی صاحب نظران این صنعت (چه در زمینه ساخت و چه کسانی که افتخار مدیریت سردخانه را داشته اند) را جویا شوید . این کار باعث می شود راه سرمایه گذاری شما بسیار شفاف تر و روشن تر شود و با آگاهی کامل قدم به این راه بگذارید

در همین راستا  سردخانه دات کام اقدام به برگزاری جلسات مشاوره تحت عنوان "مشاوره سرمایه گذاری در صنعت سردخانه" کرده است تا تجربه ای که طی 40 سال مدیریت سردخانه های کوچک و بزرگ ایران به همراه حدودا چندین سال ساخت سردخانه های بزرگ و کوچک در سراسر ایران کسب کرده است را یکجا در اختیار شما صاحبان سرمایه قرار دهد تا دیگر هیچ نقطه تاریکی روبه روی سرمایه گذاری شما باقی نماند و کاملا به تمام جزئیات احاطه پیدا کنید.

امروز با تخمین ها و راهکارهای جدیدتر برای شما آماده ایم که در این سرمایه گذاری مهم کنار شما بوده و منافع شما را حفظ کرده و بروز حادثه های خطرناک در حوزه سرمایه گذاری از شما مراقبت کنیم

 

۵
از ۵
۴۱ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش