لوگوی سردخانه

پنج دلیل برای برون سپاری خدمات سردخانه داری و توزیع

برون سپاری خدمات سردخانه داری

 

برون سپاری، برای شرکت ‌های استارت آپی کوچکی که تازه وارد بازار شده‌اند تا شرکت‌های بزرگ در جستجوی فرصت‌ های جدید، می ‌تواند یک استراتژی عالی برای بقا باشد. بسیاری از شرکت ها، در حال برون سپاری خدمات سردخانه داری و توزیع خود هستند. این کار به آن ها امکان می دهد تا بر جنبه های دیگر تجارت خود تمرکز کنند.

در زیر پنج دلیل مهم برای برون سپاری خدمات سردخانه داری و توزیع خود را به یک ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث (3PL )، پیدا خواهید کرد.

 

1- سهولت تغییر مقیاس


با ورود شرکت شما به بازارهای جدید، معرفی محصولات جدید یا تغییر فصول؛ سطح موجودی و نیازهای حمل و نقل نیز به طور طبیعی از این تغییرات پیروی می کنند. ممکن است پیش بینی دقیق میزان فضای سردخانه یا سطح خدمات توزیعی که نیاز دارید ممکن نباشد، اما با برون سپاری، به راحتی می توان مقیاس مدل توزیع شما را با تغییرات نیازها، تطبیق داد. برون سپاری امر توزیع، به کاهش هزینه های روزافزون کمک کرده و به شما توانایی مدیریت بهتر سطوح موجودی را می دهد.

 

2- ادغام محموله ها

با استفاده از یک ارائه کننده لجستیک شخص ثالث (3PL )، کل نیاز های سردخانه داری و حمل و نقل شما در زیر یک سقف جمع می شود. ارسال های چند گانه به مکان های مختلف می تواند به جای ارسال محموله های انفرادی، به شیوه ای کارآمدتر انجام شود. همچنین مزایایی اقتصادی نیز وجود دارند؛ به این صورت که برخی از ارائه دهندگان لجستیک شخص ثالث می توانند با استفاده از بعضی شرکت های حمل و نقل، تخفیف های خوبی به شما ارائه دهند.


3- تجربه و تخصص

برای بسیاری از صاحبان تجارت و مدیران، زنجیره تأمین، حوزه تخصصی اول آن ها نیست، که این امر می تواند روند کار را بسیار دشوارتر کند. از آن طرف، ارائه ‌دهنده لجستیک شخص ثالث، دانشی عمیق از صنعت به علاوه یک فرآیند کاری ثابت دارد. استفاده از تجربیات و تخصص های ارائه شده توسط لجستیک شخص ثالث (3PL ) می تواند تفاوت میان خدمت به مشتری و از دست دادن مشتری را تعیین کند.

 

4- دسترسی به راه حل ها

کمبود بودجه برای کسب و کارهای کوچک تر، سرمایه گذاری در راه حل های تکنولوژیک را غیرممکن کرده و مانع ورود جدی آن ها به عرصه رقابت شده است. یک ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث (3PL ) که سیستم های مدیریت سردخانه و حمل و نقل را ارائه کرده و از تکنولوژی تشخیص رادیویی و سایر روش های ردیابی موجودی استفاده می کند، به رفع نیازهای مشتریانی که فاقد سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در این امور می باشند، کمک خواهد کرد. این نوع دسترسی، بدون در نظر گرفتن شرایط بازار، به شرکت ها مزیت و برتری رقابتی می دهد.


 

5- مصارف پایین سرمایه

دستیابی به فضای ذخیره سازی سردخانه و زیرساخت توزیع، نیازمند یک سرمایه گذاری عظیم است. شرکت هایی که این مسیر را انتخاب می کنند، جریان وجوه نقد خود را با ریسک مواجه می کنند؛ که این امر می تواند موجب بی ثباتی مالی آن ها شود. برای رشد کردن و گسترش دادن شرکت، سرمایه گذاری های بیشتر، همیشه ضروری است. هنگامی که تأسیسات و حمل و نقل، متعلق و تحت مدیریت شخص ثالث باشد، این خطرات حذف شده و به ما اجازه گسترش و توسعه را بدون سپر قرار دادن سرمایه، می دهند.


 

برای امور سردخانه داری و توزیع خود به شرکت سردخانه اعتماد کنید.

نکته اصلی و نهایی، برای شرکت هایی که به خدمات سردخانه داری و توزیع نیاز دارند، این است که برون سپاری به یک لجستیک شخص ثالث، مانند شرکت سردخانه، منطقی است. توانایی مدیریت موجودی، ادغام محموله ها، اتکا به تجربه و حفظ سرمایه بیشتر، به تجارت شما جهت ادامه جلب رضایت مشتریان در آینده کمک می کند.


 

اگر در رابطه با امور سردخانه داری و توزیع خود، نیاز به کمک دارید؛ همین امروز با شرکت سردخانه تماس بگیرید! 

 

 

مترجم: رامین حیاتی

۵
از ۵
۴۱ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش