لوگوی سردخانه

مشکلات متداول حمل و نقل بار که توسط 3pl حل می شود

مشکلات حمل و نقل - Transportation

مشکلاتی متداول در حمل و نقل بار، که یک ارائه دهنده لجستیک شخص ثالث می تواند در حل آن ها به شما کمک کند.

شما در خواهید یافت که برخی از برترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در اکثر کشورها دارای یک شریک لجستیک شخص ثالث می باشند. آیا تا به حال به این اندیشیده اید که چرا شرکت ‌های چند میلیون دلاری با یک شرکت خدماتی لجستیک شخص ثالث شراکت می‌کنند؟ پاسخ ساده است. حمل و نقل بار در مسافت های طولانی، نیاز به مقادیر زیادی برنامه ریزی و سازماندهی برای اجتناب از هر گونه مشکل در حمل و نقل بار دارد. آن ها همچنین به پشتیبانی مالی قوی نیاز دارند. از لحاظ استراتژیک، استخدام یک شرکت لجستیک شخص ثالث، عموماً یک تصمیم تجاری درخشان برای تجارت های بزرگ و کوچک، چه از منظر رشد و چه از نظر حل مشکلات حمل و نقل به شمار می رود.

مشکلات حمل و نقل - Transportation

 

این ارائه دهندگان لجستیک شخص ثالث، دارای شبکه گسترده ای از سردخانه ها، حمل و نقل هوایی، دریایی یا زمینی و دارای تماس هایی با ترابری های کشورهای متعدد می باشند. از این رو، اگر شرکت شما در فرایند انتقال کالا به مردم از طریق زمین، دریا یا هوا مشارکت دارد؛ استخدام یک شرکت لجستیک شخص ثالث می تواند بهترین گزینه باشد.

 

شرکت های لجستیک شخص ثالث می توانند مشکلات حمل و نقل بار را برطرف کرده و به موارد زیر کمک کنند:

 

پایین آوردن هزینه ها:

برای هر شرکتی، کاهش هزینه ها یکی از مهمترین نگرانی ها است. انتخاب یک گزینۀ نادرست برای ترابری، می تواند اشتباهی گران قیمت را برای تجارت شما به ارمغان بیاورد. یک شرکت لجستیک شخص ثالث مانند شرکت سردخانه می تواند تضمین کند که حمل بار شما به روشی انجام می شود که هم در هزینه و هم در وقت، صرفه جویی شود. چندین بسته معقولانه وجود دارد که می توانید از میان ﺁن ها انتخاب کرده و فقط برای خدماتی که دریافت می کنید، هزینه پرداخت کنید.

 

احتمالات تغییر مقیاس:

ممکن است شما با مشکل حمل و نقل بار مربوط به عملیات های تغییر مقیاس، مواجه شوید؛ اما استخدام یک شرکت لجستیک شخص ثالث مانند شرکت سردخانه برای رسیدگی به حمل و نقل بار شما می تواند به شما در کنترل کامل عملیات افزایش یا کاهش مقیاس، کمک کند. شما می توانید متناسب با الزامات فعلی خود، تعدادی از بسته های مختلف ارائه دهنده خدمت را انتخاب کنید. اگر تقاضا برای محصولات شما افزایش یافته یا اینکه بار کاهش یابد، شما امکان تغییر مقیاس به بالا یا پایین را دارید.

 

تأمین فضای محموله

یک شرکت لجستیک شخص ثالث حرفه ای می تواند به روان سازی برخی از فرایند های مربوط به ارسال بار کمک کند. یکی از مشکلات حمل و نقل بار که ممکن است هنگام حمل پیش بیاید، کم بودن فضای محموله ها است. فضای مورد نظر شما توسط تعدادی از تجارت های دیگر نیز جستجو می شود. مذاکره و تأمین فضای مورد نیاز خودتان می تواند خسته کننده و در انتها ناموفق باشد. اما، ارائه دهندگان لجستیک شخص ثالث، با شرکت های ترابری، رابطه ای طولانی مدت دارند و قادر خواهند بود تا به راحتی فضای کافی برای کالاهای شما را تأمین کنند.

 

ردیابی محموله

یکی دیگر از مشکلات حمل و نقل بار که ممکن است در حمل بار به شکل مستقل با آن روبرو شوید، ردیابی سفر محموله است. اما با به کارگیری یک شرکت لجستیک شخص ثالث مانند شرکت سردخانه، به طور مرتب در مورد مکان محموله تان، تاریخ و زمان پیش بینی شدۀ تحویل و غیره به شما اطلاع داده می شود. این کار همچنین به تعیین مسئولیت در صورت بروز حادثه کمک می کند.

 

در صورت عدم اتخاذ تدابیر مناسب، مدیریت لجستیك بار می تواند به یک كابوس بدل شود، و استراتژی ها نیمه کاره رها شوند. همچنین این کار می تواند در کل، تبدیل به نوعی آب در هاون کوبیدن شده و موجب بروز ناکارآمدی در شرکت شما شود. در مقابل، استخدام یک شرکت حرفه ای برای رسیدگی به لجستیک محموله شما، کاری بی دردسر بوده و موجب صرفه جویی در منابع ارزشمند می شود. با وجود رسیدگی که ارائه کننده لجستیک شخص ثالث از لجستیک شما انجام می دهد، شما می توانید تمرکز خود را به وظایفی که بهتر انجام می دهید، معطوف کنید. شرکت سردخانه یکی از شرکت های پیشتاز لجستیک شخص ثالث است که دارای تخصص لازم برای برآوردن نیازهای حمل و نقل و سردخانه ای مشتریان خود می باشد.

 

مترجم: رامین حیاتی

منبع:20cube logistics

۵
از ۵
۳۴ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش