لوگوی سردخانه

5 دلیل برای استفاده از سردخانه‌های صنعتی (بخش اول)

اهمیت سردخانه‌های صنعتی

چنانچه به سیستم‌های خنک کننده با کیفیت بالا اطمینان دارید و می‌خواهید محصولات شما در بهترین حالت ممکن نگهداری شود، یک سردخانه‌ی صنعتی می‌تواند گزینهای ایده‌آل جهت ذخیره‌سازی مطلوب نیازهای شما باشد. مزایای واضح و طبیعی بسیاری در انتخاب یک سردخانه‌ی صنعتی و MTcss وجود دارد، تیمی از متخصصان یخچال و فریزر با تجربه‌ی ترکیبی در زمینههای تخصصی با بیش از 50 سال فعالیت، به منظور راهنمایی شما در این زمینه بسیار مناسب است. ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا بفهمید چرا امروزه شما باید در یک سردخانه‌ی صنعتی سرمایه‌گذاری کنید.

 

سردخانه صنعتی

 

1) از کنترل آسان درجه حرارت لذت ببرید

تنظیمات یخچال‌های معمولی و فریزرهای صندوقی (یخدان) برای محصولاتی که درجه‌ی بالاتری نیاز دارند، اغلب دشوار است و معمولاً دمای کنترلی تولید شده توسط  یک سردخانه‌ی صنعتی را ارائه نمی‌دهند. سردخانه‌های سرد خوب غالباً هدفمند ساخته می‌شوند و می‌توان آنها را روی دماهای فوق العاده دقیق تنظیم کرد که تغییری نخواهد کرد مگر اینکه برای تغییر دمای آنها برنامه‌ریزی شده باشد. می‌توان آنها را بر حسب نیاز طوری تنظیم کرد که به کمترین درجه یعنی منفی سی درجه‌ی سانتیگراد و یا بالاترین درجه یعنی دمای سی درجه‌ی مثبت برسند، به این معنی که انعطاف‌پذیری بالایی دارند و برای تهیهی دقیق نیازهای محصولی که قرار است در آن ذخیره شوند، بسیار عالی هستند.

 

2) فضای ذخیره‌سازی امن جداگانه‌ای را پیدا کنید

هنگامی که تصمیم به استفاده از سردخانه‌ی صنعتی می‌گیرید، از ایمنی بیشتر برای همه‌ی اقلام خود اطمینان حاصل می‌کنید. یک سردخانه نه تنها می‌تواند به طور ایمن قفل شود و فضای ذخیره سازی جداگانه و محافظت شده‌ای برای محصولات شما ایجاد کند، بلکه ریسک "خاموش شدن" تصادفی و خراب شدن وسایل داخل آن بسیار کمتر است. امنیت ارائه شده به این محصولات توسط ذخیره‌سازی صنعتی، همواره بسیار بالا خواهد بود، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که تمام کالاهای شما ایمن هستند و همیشه در شرایط عالی نگهداری می‌شوند.

 

3) تقاضای جدید برای غذای تازه و تحویل آنلاین آن را برآورده کنید

مدت‌هاست که سردخانه‌ها پاسخی ایده‌آل برای بسیاری از مسائل مربوط به خنک کردن هستند، اما اکنون زمان بهتری برای سرمایه‌گذاری در این راه حل تخصصی است. دلیل این امر آن است که در سال‌های اخیر، تعداد بیشتری از مردم در خارج از خانه مشغول صرف غذا هستند و توانایی تازه نگه داشتن غذا در شرایط مناسب، پاسخی کامل به مخاطبان در حال رشد است که هرچه تقاضا بالا می‌رود، اهمیت افزایش کیفیت و حفظ تازگی و طراوت محصول بیشتر می‌شود. فرهنگ سفارش آنلاین نیز در حال افزایش است، بنابراین به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های دیگری که این گزینه را ارائه می‌دهند، اکیداً توصیه می‌شود در سردخانه‌ها سرمایهگذاری کنند تا اقلامی را که توسط مشتری سفارش داده می‌شوند، خنک و تازه نگه دارند.

 

سردخانه صنعتی

چنانچه تمایل به اجاره و یا خرید سردخانه‌های صنعتی دارید، اینجا کلیک کنید.

 

منبع: mtcss.co.uk

 

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش