لوگوی سردخانه

ذخیره سازی دارو در سردخانه

برای داروهایی با کیفیت که در شرایط دمای اتاق قابل نگهداری نیستند، نگهداری آن‌ها در یخچال و در شرایط دمای پایین سبب حفظ کیفیت آن‌ها می‌شود، آن‌ها را مؤثر نگه می‌دارد و ماندگاری آنها را برای مدت زمانی طولانی افزایش می‌دهد. جنس صفحات سردخانه‌های دارویی از مواد مدرن ضدعفونی شده که با فن آوری پیشرفته‌ی مدرن تولید شده‌اند و دارای خاصیت ضد نفوذ پذیری عالی است، می‌باشد. سردخانه‌ی دارویی فرخ از ضوابط خاص مربوط به طراحی پیروی می کند که موجب صرفه جویی در انرژی شده و سازگار با محیط زیست است.

 

سردخانه دارو

 

انواع سردخانه‌ی دارویی

 

سردخانه برای ذخیره سازی واکسن: با دمای 0 تا 8 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌توان از آن برای ذخیره نمودن واکسن، دارو و غیره استفاده کرد.

 

سردخانه برای ذخیره سازی دارو: با دمای 2 تا 8 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌توان از آن برای ذخیره سازی دارو، محصولات بیولوژیکی و غیره استفاده کرد.

 

سردخانه برای ذخیره سازی خون: در دمای 1 تا 5 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌توان از آن برای ذخیره‌ی خون، محصولات دارویی و بیولوژیکی و غیره استفاده کرد.

 

سردخانه برای ذخیره سازی با دمای پایین: در دمای منفی 20 تا منفی 30 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌تواند پلاسمای خون، مواد بیولوژیکی، واکسن‌هایی که برای نگهداری به دمای پایین نیاز دارند، معرف‌ها و غیره را ذخیره کند.

 

سردخانه برای ذخیره سازی با درجه حرارت بسیار پایین: در دمای منفی 30 تا منفی 80 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌توان از آن برای ذخیره‌ی جفت، منی، سلول‌های بنیادی، پلاسمای خون، مغز استخوان، نمونه‌های بیولوژیکی و غیره استفاده کرد.

ذخیره سازی دارو

ویژگی‌ها و مزایای نصب سردخانه‌ی پزشکی فرخ

 

1. سردخانه‌ی دارویی که در مجموعه سردخانه‌ای فرخ طراحی و نصب شده است از مزایای بسیاری مانند ذخیره سازی، انجماد سریع، فریز کردن سریع همراه با حفظ طراوت و تازگی، حفظ کامل عملکرد دارو، صرفه جویی در انرژی و غیره برخوردار است و از پیشرفته ترین فن‌های تبخیری با سر و صدای کم استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود کمترین مصرف انرژی واحد اصلی، بالاترین بازده را به دست می‌آورد.

 

2. برای سیستم کنترل تبرید (سرد کردن)، ما از فناوری کنترل الکتریکی ریز رایانه‌ی کاملاً خودکار استفاده می‌کنیم که برای نظارت و ثبت دما و رطوبت در محل ذخیره سازی نیازی به عملکرد دستی ندارد. این دستگاه دارای رایانه‌ی کنترل دمای هوشمند و سیستم ثبت کننده‌ی دما و رطوبت (با دستگاه هشدار) همراه با سنسور دما با دقت بالا است. دمای انبار را می‌توان آزادانه در محدوده‌ی دمایی بین 2 تا 8 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کرد. تثبیت کننده‌ی دما و کلید برق خودکار،  هر دو به عملکرد دستی نیاز ندارند و همچنین نمایشگر دیجیتال دما، ذخیره‌ی ایمن کالاهای دارویی را در داخل انبار تضمین می‌کند. همچنین می‌تواند الزامات نظارت طولانی مدت را هنگام استفاده برآورده کند. اگر تشخیص دهد که دما یا رطوبت به حد بالا یا پایین‌تر از حد مورد نیاز رسیده است، دستگاه زنگ هشدار را روشن و صدا ایجاد می کند.

 

3. سردخانه مجهز به دو واحد است تا اطمینان حاصل شود که وقتی مثلاً واحدی در هنگام خرابی، کار خود را متوقف کند، عملکرد واحد آماده به کار بر داروها، واکسن‌ها و محصولات مرتبط داخل انبار تأثیری نخواهد داشت.

 

4- تجهیزات خنک کننده (سیستم تبرید) از اجزای وارداتی و مواد با کیفیت بالا استفاده می‌کنند که قبل از خارج شدن از کارخانه به دقت مورد بازرسی قرار می‌گیرند. کم صدا، کم مصرف و از نظر عملیاتی قابل اطمینان است.

 

5. سیستم کنترل از یک میکرو رایانه‌ی کاملاً هوشمند با قابلیت تشخیص خودکار استفاده می‌کند. ضبط کننده‌ی سنسور با دقت بالا (دارای دستگاه هشدار دهنده) دارای عملکرد هشدار پیامکی است، دما و رطوبت موجود در محل ذخیره سازی را کنترل و ضبط می‌کند و قادر است نیازهای نظارت طولانی مدت را برآورده کند. اگر تشخیص دهد که دما یا رطوبت به حد بالا یا پایین‌تر از حد تنظیم شده رسیده است، دستگاه، زنگ هشدار را روشن و صدا ایجاد می‌کند.

 

به منظور ذخیره سازی محصولات دارویی نیازمند به سردخانه و یا خرید و اجاره‌ی سردخانه‌های دارویی، اینجا کلیک کنید

 

منبع: www.crscoldstorage.co.uk

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش