لوگوی سردخانه

سردخانه برای نگهداری میوه + دمای سردخانه برای میوه و نحوه کار آن

چرا باید یک سردخانه‌ی تازه نگهدارنده ساخت؟

منافع اقتصادی ذخیره‌ و نگهداری میوه‌ها به صورت تازه و با طراوت بسیار قابل توجه است. برای ساخت سردخانه فقط به یک بار سرمایه گذاری نیاز دارید و عمر مفید این سردخانه‌ی ساخته شده 20 تا 30 سال خواهد بود و می‌توانید از مزایای سرمایه گذاری خود در همان سال بهره‌مند شوید. سردخانه برای نگهداری میوه‌ها کاربردهای گسترده‌ای دارند. میوه‌ها و سبزیجاتی که داخل انبار بصورت تازه نگهداری می‌شوند، ماندگاری طولانی و منافع اقتصادی بالایی را به همراه ذدارند. به عنوان مثال، انگور می‌تواند به مدت 7 ماه، سیب به مدت 6 ماه و سیر تازه به مدت 7 ماه تازه نگه داشته شوند. کیفیت این محصولات در سردخانه ثابت مانده و محصول تازه و لطیف باقی می‌ماند. کل اتلاف محصولات کشاورزی در سردخانه بیش از 5 درصد نیست.

 

سردخانه

 

ویژگی‌ها و مزایای نصب سردخانه‌های تازه نگهدار میوه‌ها و سبزیجات

 

1. مواد عایق برای ساختار سردخانه‌ی میوه‌ها و سبزیجات به طور کلی از صفحات فولادی رنگی با روکش پلی اورتان یا پلی استایرن، صفحات فولاد ضد زنگ، صفحات آلیاژ آلومینیوم و غیره ساخته شده است. صفحات دارای مشخصات لایه لایه شده‌ی فیلم اتوماتیک، تزریق اتوماتیک، فرم دهی اتوماتیک برای تضمین اثر عایق حرارتی سردخانه‌ی تازه نگهداری و کاهش هزینه‌های کاربری کاربر هستند.

 

2. عملکرد کمپرسور تبرید (خنک سازی) سردخانه برای خنک سازی سریع میوه‌ها و سبزیجات در سردخانه است. این ویژگی سردخانه‌ها دارای عملکرد عالی، ساخت مناسب، میزان خرابی کم و غیره است.

 

3. كولر هوايی مورد استفاده، در اصل يك كولر سقفی هوایی نصب شده است كه باعث كاهش حجم اشغال شده در سردخانه مي‌شود و مشكل سيستم چرخش مجدد مازوت را برطرف مي‌كند تا واحد بتواند به طور عادي كار كند و عمر مفيد آن بالا باشد. همچنین عملکرد عایق حرارتی، تهویه و از بین بردن بوی بد را دارد.

 

4- اجزای خودکار، برای اطمینان از حساسیت و قابلیت اطمینان تنظیم کننده‌ی سیستم تبرید (خنک کننده) سیستم طراحی شده‌اند.

 

5- سیستم کنترل الکتریکی، کنترل دمای برق را با یخ زدایی الکتریکی و کنترل دمای نهایی انجام می‌دهد. یک سیستم کنترل الکتریکی می‌تواند دمای چندین ساختار انبار را به صورت الکتریکی کنترل کند.

 

coldstorage

 

مقدمه ای بر پروژه‌ی ذخیره سازی سرد:

یخچال و فریزر سردخانه‌ی فرخ در نهایت برای انجام کل پروژه‌ی ذخیره سازی محصولات کشاورزی در سردخانه و توزیع آنها انتخاب شد. کل پروژه شامل یک سردخانه‌ی ذخیره سازی میوه‌ی 2 تا 8 درجه‌ی سانتی‌گرادی، یک سردخانه‌ی ذخیره سازی رسیدن میوه‌ی 0 تا 50 درجه‌ی سانتی‌گرادی، یک سردخانه‌ی ذخیره سازی مرتب سازی میوه‌ی 15 درجه‌ی سانتی‌گرادی، سیستم تهویه‌ی هوای تازه، واحدهای خنک کننده‌ی آب، واحدهای مخصوص رسیدن محصولات، سیستم‌های سفارشی و PLC ویژه‌ی رابط انسان و ماشین، به مدیران سردخانه اجازه می‌دهد تا وضعیت دمای هر منطقه را در مرکز توزیع حتی در مقر خود درک کنند.

سردخانه سبزیجات

چنانچه برای نگهداری محصولات کشاورزی خود نیاز به سردخانه‌های مجهز به یخچال‌ها و سیستم‌های خنک کننده‌ی پیشرفته دارید، اینجا کلیک کنید.

 

منبع: ww.kendallcool.com

مترجم: مونا سلیمانی

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش