لوگوی سردخانه

استانداردها / مقررات زنجیره‌ی سرد

cold storage - سردخانه

 

GCCA بهترین شیوه‌های بین المللی را برای صنعت در سراسر زنجیره‌ی سرد ایجاد کرده است و به طور منظم از آنها خواسته می‌شود تا با این استانداردها به شرکت‌ها و کشورهای دیگر کمک کنند..GCCA در حال توسعه‌ی معیارهای ارزیابی است که برای پشتیبانی از یک برنامه‌ی جهانی صدور گواهینامه‌ی انبار استفاده می‌شود، به موجب آن امکانات در چندین دسته‌ی گسترده از جمله استانداردهای سایت و ساختمان، مدیریت تأسیسات، مدیریت پرسنل، سیستم‌های مدیریت کیفیت، تجزیه و تحلیل خطر (HACCP) و استانداردهای عملیاتی خودرو (در صورت کاربرد) ارزیابی می‌شوند .

 

علاوه بر این، دانش مربوط به بهترین روش‌ها از طریق نشریاتی مانند کتابچه‌ی راهنمای ذخیره‌سازی و نگهداری کالاGCCA ، راهنمای عملیات مؤثر انبار و راهنمای بهترین روش‌های حمل و نقل در یخچال و همچنین برنامه‌های مؤسسه‌ی WFLO منتشر شده بود. مؤسسه WFLO یک برنامه‌ی چهار روزه‌ی خاص صنعت برای متخصصانی است که در تدارکات کنترل شده با دما کار می‌کنند و بیش از 40 کلاس را توسط متخصصان برجسته‌ی صنعت ارائه می‌دهد. این برنامه‌ی درسی از طریق مدیریت زنجیره‌ی سرد، خدمات به مشتری، ایمنی کارکنان، ایمنی غذا، عملیات انبار، حمل و نقل و توسعه‌ی حرفه‌ای انجام می‌شود.

 

cold storage - سردخانه

 

WFLO با فدراسیون تدارکات و خریداران چین (CFLP) همکاری کرد تا استانداردهای موجود دولت و شیوه‌های فعلی زنجیره‌ی سرد در شانگهای و پکن را با بهترین روش‌های بین‌المللی مقایسه کند. پس از تکمیل ارزیابی در کشور و تأیید نتایج از طریق یک سری رویدادها، از این تحلیل برای تولید بهترین کتابچه‌ی راهنمای عملیات زنجیره‌ی سرد استفاده شده است.

 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره جهت ساخت سردخانه، اجاره سردخانه و یا خرید سردخانه، اینجا کلیک کنید.

 

منبع: www.gcca.org

مترجم: مونا سلیمانی

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده
تماس با ما

با ما تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

۰۲۶۳۲۷۷۵۴2۴

همه روزه ساعت 8 الی 16:30

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش